"اتاق فاستوس" در تماشاخانه موج نو
"اتاق فاستوس" در تماشاخانه موج نو
 
تاريخ : سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
نمايش «اتاق فاستوس» به نويسندگى و كارگردانى «عليرضا شيخان» توليد جديدى از گروه تئاتر «آف استوديو» است كه از ٩ آبان ماه ٩٥ ساعت ٢٠:٣٠ در «تماشاخانه موج نو» به روى صحنه خواهد رفت. در این نمایش فربد فرهنگ، آوا شريفى، ميلاد رحيمى، ميلاد شجره، جاويد قائم مقامى، متين گودرزى به عنوان بازيگر ایفای نقش می کنند. «باران كوثرى» به عنوان طراح لباس در این نمایش حضور داشته و «سحر فدائيان» و «سلما پورامين» نیز به عنوان عكاس، در کنار دیگر عوامل با این اثر همکاری می کنند.
«اتاق فاستوس» چهارمین اثر علیرضا شیخان است. وی پیش از این آثاری چون «اديپ»، «خلوت» و «آلبوم حشرات» را به روی صحنه برده است که از این میان نمایش «آلبوم حشرات» که در تماشاخانه موج نو به روی صحنه رفت مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.
«اتاق فاستوس» داستان آخرین شب «فاستوس» نویسنده ای است که روح خود را در ازای یک زندگی نبوغ آمیز ۲۴ ساله به شیطان فروخته است و حالا که مهلت قرارداد به سر رسیده منتظر سحرگاه است تا به دوزخ سقوط کند. او برای رهایی از این انتظار و لحظه ای خواب نوکرش «واگنر» را وادار می کند تا برایش قصه ای را تعریف کند. واگنر برای او «قصه ی فاستوس» را تعریف می کند. به بهانه ی این قصه آنچه که بر فاستوس گذشته و می گذرد بر صحنه نمایش داده می شود.
«اتاق فاستوس» از ۹ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه موج نو واقع در خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبارشرقی(شمالی) پلاک ۵۷ به مدت ۱۵ شب به روی صحنه خواهد رفت و بليت سه روز نخست آن را می توانید با تخفيف ویژه از سايت تيوال تهیه نمایید.
کد خبر: 93253
Share/Save/Bookmark