جدول پخش جدید شبکه «نمایش» اعلام شد
پس از ادغام با شبکه تماشا
جدول پخش جدید شبکه «نمایش» اعلام شد
مدیر تامین برنامه شبکه نمایش از انتخاب فیلم و سریال‎های ایران و جهان برای پخش هر روزه از این شبکه خبر داد.
 
تاريخ : شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
به گزارش هنرنیوز ، محمد حسام پور گفت: در رویکرد جدید شبکه نمایش به عنوان شبکه فیلم و سریال مخاطبان شبکه می‌توانند روزانه ۴ فیلم سینمایی و ۴ سریال از شبکه نمایش به تماشا بنشینند.

مدیر تامین برنامه شبکه نمایش در مورد برنامه‎ها و اقدامات جدید این شبکه افزود: در کنداکتور جدید شبکه نمایش باکس پخش از ۸ ساعت به ۱۲ ساعت افزایش پیدا کرد و هر باکس سریال و فیلم یکبار در روز تکرار می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل استقبال مخاطبان از باکس سینما کلاسیک که با نقدهای مسعود فراستی از اول تیرماه ۱۳۹۳پخش آن شروع شده بود مانند گذشته هر شب ساعت ۱ بامداد ادامه دارد و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

حسام پور درباره باکس‎های شبکه نمایش اینگونه توضیح داد: باکس ساعت ۲۳ همانند گذشته به پخش فیلم‎های جذاب و جدید اختصاص دارد و تکرار آن ساعت ۷ صبح روز بعد است. همچنین ساعت ۲۲ به باکس پخش سریال «ایسان» که از شبکه تماشا پخش می‌شد اختصاص دارد و تکرار آن روز بعد و ساعت ۱۰ صبح خواهد بود. باکس ساعت ۲۰ به پخش فیلم‎های سینمایی خانوادگی اختصاص یافته که تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح است.

وی تأکید کرد: ساعت ۱۹ به پخش سریال «خانواده کرانخورد» اختصاص داشته که تکرار آن ساعت ۹ صبح روز بعد است. همچنین ساعت ۱۷ باکس تله فیلم روی آنتن می‌رود که تکرار آن ساعت ۵ صبح روز بعد خواهد بود. ساعت ۱۵ سریال «پنج روز» و ساعت ۱۳ باکس سریال «روزگار جوانی» پخش می‌شود که تکرار این برنامه‎ها به ترتیب ساعات ۴ و ۳ صبح روز بعد خواهد بود.

به گزارش مهر، روز چهارشنبه بیست وششم آذر ۱۳۹۳پخش برنامه‌های شبکه تماشا متوقف و شبکه تماشا با شبکه نمایش ادغام شد و از این پس، ادامه برنامه‎های این شبکه از طریق شبکه نمایش دنبال می‌شود.

کد خبر: 77783
Share/Save/Bookmark