معمای فرزند میرکریمی
معمای فرزند میرکریمی
در حالی که حضور صادق میرکریمی در جشنواره جهانی فجر به یک پرسش بدل شده است آقای میرکریمی گفته است فرزندش براساس کاردانی برگزیده شده است.
 
تاريخ : يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۲
به گزارش هنرنیوز ، روز گذشته یکی از کانال‌های سینمایی شاخص در مطلبی به نقش فرزند رضا میرکریمی در جشنواره جهانی فجر پرداخته است و انتشار تصویری از او گفته است که صادق میرکریمی مدیر پشتیبانی جشنواره جهانی فجر است. این کانال پرسیده است که فرزند میرکریمی براساس چه سابقه و تخصصی در چنین جایگاهی قرار گرفته است.همچنین این کانال در خبر خود مدعی شده است که صادق میرکریمی در برخی جشنواره‌های خارجی نیز در مقام میهمان حاضر بوده است.

رضا میرکریمی پیش از آغاز جشنواره جهانی فیلم فجر در گفتگو با خبرگزاری تسنیم به این مسئله پاسخ داده است. از آقای میرکریمی درباره نقش فرزند خود در جشنواره جهانی فیلم فجر و حواشی حضور او سوال می شود و وی پاسخ می‌دهد: پسر من با ما همکاری می‌کند. حدود پانصد نفر درگیر جشنواره هستند و به جشنواره کمک می‌کنند و پسر من در بخش لجستیک کار می‌کند هم امین من هست و هم شخصیت کاردان و کار بلدی است و واقعاً براساس شایستگی آدم‌ها را انتخاب کردم و چند باری که ایشان به خاطر همین حاشیه‌هایی که ایجاد شده بود به خاطر فضای کاری بهتری که داشت می‌خواست اینجا را ترک کند؛ اما بقیه مدیران نگذاشتند چون توانایی‌های ایشان را دیده بودند و دوست داشتند که همکاری ادامه داشته باشد.»

تسنیم
کد خبر: 96250
Share/Save/Bookmark