نخستین نشریه سراسری تخصصی خیّرین کشور در راه است
نخستین نشریه سراسری تخصصی خیّرین کشور در راه است
رئیس مجمع خیّرین کشور از انتشار نخستین نشریه تخصصی خیّرین با گستره سراسری در اسفندماه جاری خبر داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی مجمع خیّرین کشور، مهندس حبیب‌الله بوربور، رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور، در شرح این خبر گفت: مجمع خیّرین کشور از همان بدو تولد خود در تابستان 1395 فعالیت‌های متعدد خود را در قالب فصلنامه داخلی «مهربانان» انتشار داد؛ اما از آنجا که این نشریه در حوزه داخلی خیّرین توزیع می‌شد، عموم مردم از این فعالیت‌ها مطلع نمی‌شدند.

وی افزود: بر همین اساس به دنبال راهکاری برای اعلام شرح فعالیت‌های خیّرین نیک‌اندیش عضو مجمع خیّرین کشور در سطح عمومی جامعه و بسط اندیشه خیّری در کل کشور بودیم که نتیجه آن انتشار نشریه «هزاربرگ» در گستره کشوری است.

مهندس حبیب‌الله بوربور ادامه داد: فصلنامه «مهربانان» تاکنون در 5 شماره ویژه معرفی و اعلام موجودیت مجمع خیّرین کشور، شرح فعالیت‌های بیناد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی، فعالیت‌های بنیاد نیکوکاری ریحانه (شهرک نمونه نگهداری از معلولین و سالمندان)، فعالیت‌های جامعه خیّرین حوزه‌های علمیه خواهران کشور و ویژه‌نامه برگزاری نخستین اجلاس ملی خیّرین حوزه‌های علمیه کشور، منشتر شده است و شماره ششم این نشریه در قالب نخستین شماره ماهنامه «هزاربرگ» منتشر خواهد شد.

رییس هیأت‌مدیره مجمع خیّرین کشور ادامه داد: نخستین شماره ماهنامه «هزابرگ» (به عنوان نشریه تخصصی مجمع خیّرین کشور که به فعالیت‌های اعضای حقوقی و حقیقی این مجمع خواهد پرداخت)، ویژه فعالیت‌های علی روحی، خیّر نیک‌اندیش کشورمان در اواخر اسفند ماه جاری منتشر می‌شود و روی دکه روزنامه‌نامه فروشی‌های کشور قرار می‌گیرد.

مهندس حبیب‌الله بوربور با اشاره به این نکته که هدف مجمع خیّرین کشور، پوشش کامل فعالیت‌های خیّری در سراسر کشور است، حضور ماهنامه سراسری هزاربرگ را گامی مفید و مهم در این مسیر دانست.
کد خبر: 94180
Share/Save/Bookmark