پخش مستندی از برآورده شدن آرزوی مادر شهید در لحظات وداع با پسرش
در «عصر خانواده» ببینید
پخش مستندی از برآورده شدن آرزوی مادر شهید در لحظات وداع با پسرش
برنامه «عصر خانواده» روز یکشنبه 23 آذر، مستندی از برآورده شدن درخواست مادر شهید از سید و سالار شهیدان درباره پسرش را به نمایش می گذارد.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰
به گزارش هنرنیوز ،محمدجواد عبدالرحمانی با اعلام این خبر گفت: در برنامه امروز در بخش «مزه زندگی» به سراغ خانواده شهیدی می رویم که دو فرزند خود را تقدیم این آب و خاک کرده اند. از بخشها و خاطرات جالب توجه این مستند، برآورده شدن درخواست مادر این شهید از سید و سالار شهیدان است.

در این برنامه مادر شهید از خاطره به خاکسپاری فرزند شهیدش مطالبی را عنوان می کند که بسیار جالب توجه است. مادر این شهید می گوید: در زمان به خاکسپاری فرزندم از سید و سالار شهیدان خواستم تا برای آخرین بار چشمان فرزندم باز شود و من برای آخرین بار بتوانم او را ببینم و این اتفاق افتاد. تماشای این مستند و بیان این خاطره توسط مادر این شهید بسیار جالب توجه خواهد بود.

تهیه کننده این برنامه ابراز کرد: از دیگر بخشهای این برنامه می توان به حضور دکتر سیروس کامران در برنامه اشاره کرد که پیرامون تأثیر سبک زندگی و تربیت دینی بر رفتار و زندگی فرزندان مطالبی را برای خانواده ها عنوان می کنند.

وی خاطرنشان کرد: پخش وله هایی از زائران کربلا با پای پیاده در اربعین حسینی و گزارشی از حرم حضرت معصومه(س) و حال و هوای زائران بانوی آب و آیینه در اربعین حسینی نیز از دیگر بخشهای برنامه امروز خواهد بود.

برنامه «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که اجرای برنامه امروز را رؤیادسادات حسینی و علیرضا عندلیب فرد به عهده دارند. این برنامه یکشنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۶:۵۰ به مدت ۴۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود.
کد خبر: 77440
Share/Save/Bookmark