اصلانی رئیس هیات انتخاب و داوری بخش فیلم نخستین جشنواره تخصصی بیطار شد
اصلانی رئیس هیات انتخاب و داوری بخش فیلم نخستین جشنواره تخصصی بیطار شد
طی حکمی از سوی ناصر باکیده دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس بیطار محمدرضا اصلانی از فیلمسازان و پژوهشگران سینمایی به سمت رئیس هیات انتخاب و داوری بخش فیلم نخستین جشنواره تخصصی بیطار منصوب شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
به گزارش هنرنیوز ؛ متن حکم محمدرضا اصلانی به این شرح است:

هنرمند گرامی جناب آقای محمد رضا اصلانی
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری ، سینمائی و تخصصی به موجب این حکم به عنوان رئیس هیات انتخاب و داوری بخش فیلم نخستین جشنواره تخصصی بیطار (فیلم و عکس) منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیاتتان موفق و در جهت نیل به اهداف و موضوعات جشنواره که همانا برگرفته از رویکردهای سازمان دامپزشکی کشور پیرامون گسترش فرهنگ بهره‌وری از دستاوردهای دامپزشکی ، افزایش سطح آگاهی جامعه، اهمیت و تاثیرگذاری این حوزه تخصصی در ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی جامعه می‌باشد، ما را یاری فرمائید.}
محمدرضا اصلانی نویسنده، شاعر، کارگردان و مستندساز صاحب نام سینمای ایران است. فعالیتهای سینمای اش را از سال ۱۳۴۶ و با ساخت فیلم مستند «جام حسنلو» آغاز می‌کند و سپس آثاری نظیر «بدبده»، «با اجازه»، «چنین کنند حکایت»، «تاری‌خانه»، «فهرج»، «مش اسماعیل»، «ابوریحان بیرونی»، «میراث شیشه»، «چیغ» و «دل جهان» را جلوی دوربین می برد.

اصلانی مستندسازیست که شاعرانگی را به سینمای مستند ایران افزود. او در نوشتن فیلمنامه فیلم‌های تنگنا و مرثیه با امیر نادری و در صبح روز چهارم با کامران شیردل همکاری داشت.

شایان ذکر است نخستین جشنواره فیلم و عکس «بیطار» 14 تا 17 مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: 95125
Share/Save/Bookmark