نگارش سریال زندگی شهید متوسلیان به پایان رسید
اواخر پاییز
نگارش سریال زندگی شهید متوسلیان به پایان رسید
محمد داودی تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما صبح امروز از سپری شدن بیش از نیمی از نگارش فیلمنامه سریال زندگی جاویدالاثراحمد متوسلیان خبر داد و گفت : همزمان با نگارش فیلنامه که تا اواخر پاییز به اتمام میرسد، بخشی از پیش تولید این سریال نیز در حال انجام است.
 
منبع : سینماپرس
تاريخ : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷

وی در مورد آخرین اخبار از سریال زندگی این سردار سپاه اسلام اظهار داشت: بنده به عنوان سرپرست نویسندگان به همراه آقایان مهدی کیا، مهدی ترابی و علی عبدی کارهای تحقیق، پژوهش و نگارش فیلمنامه این سریال را به صورت کارگاهی انجام می دهیم.
مدیر فیلمبرداری «اشک سرما» در ادامه افزود: این سریال در ۱۶ قسمت قرار است در مرکز سیما فیلم به تولید برسد که تا کنون ۹ قسمت این سریال نوشته شده است.
داوودی توضیح داد: همزمان با نگارش فیلمنامه به توصیه سیما فیلم ، بخشی از پیش تولید اولیه این سریال را هم انجام می دهیم و تا کنون عبدالحسن برزیده به عنوان کارگردان این سریال انتخاب شده اند و به دنبال لوکیشن های مختلف و اطراحی و تهیه صحنه و لباس مربوط به سال ۱۳۵۹ هستیم.
مدیر فیلمبرداری «باران» در ادامه افزود : سخت ترین بخش این سریال انتخاب بازیگران این مجموعه است که باید از میان نوجوانان ۱۹ تا ۲۵ سال باشند و ما به دنبال بازیگران و داوطلبین تئاتر شهرستانی برای بازی در نقش های شهید احمد متوسلیان، شهد ناهیدی و ... هستیم که پس از انتخاب شدن باید تمرین های فنون رزمی را سپری کنند تا آماده فیلمبرداری شوند.
وی گفت: قرار است فیلمبرداری این سریال در سه مرحله صورت گیرد که اگرچه بخش اولیه این سریال کمی راحت تر است ولی در مقابل بخش های دیگر را باید در مریوان و جنوب کشور با بازیگران نوجوان انجام دهیم که کار را برای ما کمی سخت می کند.
داودی تصریح کرد: در این سریال سعی داریم عملیات های مهم و حساس از جمله فتح المبین، بیت المقدس و چگونگی آزادی خرمشهر را به تصویر بکشیم.
بنابراین گزارش، محمد داودی متولد ۱۳۳۷ تهران، فارغ التحصيل از مدرسه عالی تلويزيون و سينماست. از فعاليت های وی می توان به تدريس دوره های كوتاه و بلند فيلمبرداری، عكاسی و فيلمسازی، مديريت واحد فيلمبرداری صدا و سيما (۷۰ـ۷۵)، فيلمبرداری فيلم های خبری و جنگی (۵۹ـ۶۷)، تهيه كنندگی، كارگردانی و فيلمبرداری شانزده فيلم مستند و مستند گزارشی، تهيه فيلم مستند سينمايی و داوری در جشنواره های مختلف اشاره كرد.
۱۱ فیلم در کارنامه فیلمبرداری محمد داودی به ثبت رسیده است که از جمله آن ها می توان به «تولد یک پروانه» ، «رنگ خدا» و ... اشاره کرد.

کد خبر: 75965
Share/Save/Bookmark