تولید ماسک توسط اهالی روستاهای کهریزک ، باقر شهر و پرسنل فرهنگسرای رضوان
تولید ماسک توسط اهالی روستاهای کهریزک ، باقر شهر و پرسنل فرهنگسرای رضوان
رئیس فرهنگسرای رضوان از تولیید بیش از 57 هزار ماسک توسط اهالی روستاهای کهریزک ، باقر شهر و پرسنل فرهنگسرا ، در منازل و فرهنگسرای رضوان خبر داد.
 
تاريخ : جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۶
فریده صاعلی رئیس فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا سلام الله علیها در گفت و گو با خبرنگار هنرنیوز خبر داد ۵۷ هزار ۳۰۲ ماسک از هفته دوم فروردین ماه ۹۹ تاکنون توسط اهالی روستاهای کهریزک و باقر شهر و پرسنل فرهنگسرا تولید شده است.

رئیس فرهنگسرای رضوان افزود: ۱۴ دستگاه چرخ خیاطی مستقر در فرهنگسرای و حدود ۷۱ دستگاه در منازل اهالی جهادگر روستاهای کهریزک و باقر شهر در راستای تولید ماسک مورد نیاز در سطح شهرستان های استان تهران از اقدامات این فرهنگسرا در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا به شمار می رود.

به گفته وی ، قرارگاه جهادی تولید ماسک چهارده معصوم علیهم السلام فرهنگسرای رضوان با هدف تامین نیاز در حوزه تولید ماسک راه اندازی شده و به تولید این محصول اقدام کرده است.

فریده صاعلی با بیان اینکه تولید و توزیع ماسک در مناطق کم برخوردار مورد توجه این قرار گاه است افزود: علاوه بر ماسکهای تولید شده، تعدادی از ماسک های تولیدی و استرلیزه شده در بین اهالی روستاهای شهرستانهای کهریزک و باقر شهر توزیع شده تا نیاز افراد در این حوزه بر طرف گردد.
کد خبر: 98005
Share/Save/Bookmark