نمایش کودک «دوستی در قلک» در فرهنگسرای نیاوران
با بازی محمدرضا شیرخانلو
نمایش کودک «دوستی در قلک» در فرهنگسرای نیاوران
نمایش کودک «دوستی در قلک» به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا از ۲۹ آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۴

به گزارش هنرنیوز، در نمایش «دوستی در قلک» محمدرضا شیر خانلو، الهه خوشکام و پیمان کلانتری به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش داستان پسر بچه‌ای است که در آرزوی داشتن قلکی بزرگ و پر پول است تا اینکه روزی آرزویش برآورده می شود اما پس از شکستن قلک خود با خرگوشی غول پیکر مواجهه می‌شود و ...
هاجر پورسینا از کارگردانان و نویسندگان موفق و جوانی است که سابقه چندین کار نمایشی در کارنامه خود دارد که از آن جمله می توان به کارگردانی تئاتر کمدی «دختر بودن یا پسر نبودن» اشاره کرد که در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران با استقبال خوب علاقمندان مواجه شد. این کارگردان خوش آتیه تئاتر به همراه گروهش تا به حال با آثاری به نامه‌های لافگادیو ، درخت بخشنده، کاکولی، لاک پشت با لاک قشنگه در چندین جشنواره بین‌المللی ازجمله در کشورهای هندوستان و بوسنی نیزحضور موفقی را داشته اند.
همچنین محمدرضا شیرخانلو بازیگر این نمایش (زادهٔ ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ در تهران) یک بازیگر کودک ایرانی است که از سن ۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و تا کنون حضور موفقی در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی داشته است.
محمدرضا اولین بازیگر کودکی است که برای نخستین بار در ایران جهت اجرای نقش اصلی نمایشی با نام «ساقی» به کارگردانی امیر دژاکام در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه رفت. وی همچنین کاندیدای سیمرغ بلورین برای فیلم سینمایی (دهلیز) به کارگردانی بهروز شعیبی شد.
دیگر عوامل این گروه نمایشی عبارتند از: سارا عباسی، دستیار کارگردان و مدیر تولید، پوریا فرهنگ پژوه موسیقی، رادمهر کشانی و امیر حسین روح نیا مدیران اجرائی، بدرالسادات میر باقری طراح لباس، زینب دیوبین منشی صحنه و امیر جاودانی زرین تهیه کننده و سرپرست گروه.
بنابراین گزارش، نمایش «دوستی در قلک» هر روز ساعت ۱۶ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران تا تاریخ ۲۸ آذرماه به روی صحنه می‌رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۵۵۷۹۴۳۹ تماس حاصل کنند و یا به سایت تیوال مراجعه کنند.

کد خبر: 76595
Share/Save/Bookmark