شبکه سه در پله هشتم
شبکه سه در پله هشتم
مسابقه زنده تلفنی "پله هشتم" از شنبه 8 آذر روانه آنتن شبکه سه خواهد شد .
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
به گزارش هنرنیوز ، مسابقه تلفنی "پله هشتم" در ۱۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای کاری از گروه سرگرمی و تفریحات سالم شبکه سه سیما به تهیه کنندگی محمد محمدیان ست که مراحل پیش تولید خود را پشت سر گذاشته است .

تهیه کننده این مسابقه درباره ویژگی های این مسابقه تلفنی گفت : پله هشتم هشت مرحله دارد که در شش مرحله ، بازی های فکری مبتنی بر هوش و ریاضی مطرح می شود. و هر چه به سمت مراحل بالاتر صعود کنیم ، مسابقه سخت تر می شود .

تهیه کننده مسابقات اتاق فرمان ، شمارش معکوس و نسیم وصل در خصوص مسابقه "پله هشتم" افزود: سوالات تصویری خاصی درباره فیلم ها و سریال های شبکه سه سیما نیز در برنامه طرح می شود و قرار است این مسابقه علاوه بر سرگرم سازی مخاطب، اطلاعات عمومی مخاطبان را نیز افزایش دهد.

وی ادامه داد : داوطلبان حضور در مسابقه قبل از شرکت باید یک مشاور برای خود انتخاب کرده و شماره تلفن آن را در اختیار برنامه قرار دهند و مشاور مجاز است حداکثر در دو مرحله به شرکت کننده کمک کند و در هر برنامه حداکثر دو نفر می توانند شرکت کنند.

مسابقه زنده پله هشتم با اجرای حسین عباسی و حامد حاجیلو قرار است از ۸ آذر ، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲:۰۵ روی آنتن شبکه سه قرار گیرد.
کد خبر: 76865
Share/Save/Bookmark