بنای تغییر در نیروهای معاونت هنری نداریم
معاون جدید هنری ارشاد:
بنای تغییر در نیروهای معاونت هنری نداریم
معاون هنری جدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارایه توضیح درباره تغییر مدیران زیرمجموعه معاونت هنری از برگزاری باشکوه جشنواره های فجر به عنوان مهم ترین اولویت کاری خود نام برد.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۴
به گزارش هنرنیوز ، سیدمحمد مجتبی حسینی که امروز حکم خود را به عنوان معاون هنری از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفت در اولین گفتگوی رسانه ای خود با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته دوشنبه ۲۰ آذر ماه با حضور آقای صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی کار رسمی بنده در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود و ما طبق وظایف و اولویت هایی که در این زمینه وجود دارد کارها را در این مجموعه جلو می بریم.

به گفته وی، رویکرد آتی در دوره جدید کاری همان رویکردهایی است که وزیر چندی پیش به مجلس شورای اسلامی ارایه داده است.

وی ادامه داد: در کنار توجه به سیاست های کلی که در دولت دوازدهم پیش روی برنامه های فرهنگی قرار دارد و ما موظف به اجرای آن هستیم، تمرکز روی برگزاری هرچه باشکوهتر جشنواره های فجر در همه شاخه ها از دیگر اولویت های ما است و بنا داریم با سرعت هرچه تمام تر ضمن اجرای سیاست های کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری به موضوع جشنواره نیز دقت بیشتری کنیم. به هر حال سیاست های کلان تغییر نکرده و ما بنا داریم کار اهل هنر به بهترین شکل ممکن در چارچوب قوانین کشور اجرا شود و امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تغییر مدیران زیرمجموعه معاونت هنری تاکید کرد: فعلا تمامی همکاران بنده در بدنه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدرت و دقت کارهای جشنواره ها را دنبال خواهند کرد و بنای من در این مجموعه اعمال کمترین تغییرات است.
کد خبر: 95765
Share/Save/Bookmark