اولین دوره جایزه دکتر فرهنگی کلید می‌خورد
اسعدی خبر داد:
اولین دوره جایزه دکتر فرهنگی کلید می‌خورد
محمود اسعدی از کلید خوردن اولین دوره جایزه دکتر علی‌اکبر فرهنگی همزمان با برگزاری همایش بین‌المللی مدیریت رسانه در تهران خبر داد.
 
تاريخ : يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲

محمود اسعدی دبیر علمی همایش بین‌المللی مدیریت رسانه با اعلام این خبر گفت: اسفندماه سال گذشته که مراسم بزرگداشت دکتر فرهنگی در مجموعه کتابخانه ملی برگزار می‌شد، پیشنهاد تشکیل این جایزه را ارائه کردم و این پیشنهاد تا چندی دیگر جامه عمل خواهد پوشید.
وی افزود: چندی پیش خبر برگزار شدن همایش بین‌المللی مدیریت رسانه را در تهران اعلام کردیم و قرار شد که این همایش آبان‌ماه برگزار شود. حالا با هماهنگی‌هایی که انجام شده، قرار است اولین دوره جایزه دکتر فرهنگی همزمان با این همایش برگزار شود. این جایزه به ۳ نفر در ۲ بخش دانشگاهی و غیر دانشگاهی اعطا خواهد شد. این جایزه در زمینه دانشگاهی، به نویسندگان پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترا و در حوزه غیردانشگاهی هم به فعالان مدیریت رسانه داده می‌شود. بخش غیردانشگاهی جایزه، به تمام افراد یا موسساتی که دارای مدیریت روابط عمومی هستند و بدون مدرک دانشگاهی هستند ولی شاخص هستند، اختصاص دارد.
استاد مدیریت رسانه دانشگاه تهران در ادامه گفت:‌ استاد فرهنگی، پدر علم مدیریت رسانه ایران است و این رشته را در دانشگاه‌ تدریس کرده است. به همین دلیل هم قرار است این جایزه به نام ایشان باشد. در حال حاضر در کشورمان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای این رشته دانشجو داریم و دانشگاه‌های تهران، آزاد علوم تحقیقات، صدا وسیما، علامه طباطبایی و پیام نور در این رشته، تدریس و تحقیق دارند.

کد خبر: 73705
Share/Save/Bookmark