حضور سلطان فوتبال ایران درتله فیلم «حس خوب زندگی» /  توجه به نقش خانواده و فرزندان
حسن داها درگفتگو با هنرنیوز:
حضور سلطان فوتبال ایران درتله فیلم «حس خوب زندگی» / توجه به نقش خانواده و فرزندان
تهیه کننده تله فیلم «حس خوب زندگی» از حضور علی پروین در این تله فیلم خبر داد و اعلام کرد که هم اکنون این فیلم روزهای پایانی خود را در مشهد مقدس سپری می کند.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳
حسن داها که به همراه محمد شماعیان تهیه کننده تله فیلم «حس خوب زندگی» را برعهده دارند در گفتگو با خبرنگار هنرنیوز در مورد این تله فیلم گفت: هم اکنون این تله فیلم روزهای پایانی فیلمبرداری خود را در مشهد مقدس طی می کند که بعد از فیلمبرداری بلافاصله وارد مراحل فنی خواهد شد.

وی از فرناز امینی به عنوان کارگردان این تله فیلم یاد کرد و یاد آور شد که فرناز امینی بعد از ساخت تله فیلم عشق نیکان ، این دومین ساخته وی در کسوت کارگردانی می باشد.

این تهیه کننده و مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری سینما رسانه آسیا با اشاره به موضوع تله فیلم « حس خوب زندگی» تصریح کرد: حس خوب زندگی به اهمیت وجود پدرو مادر در کنار همدیگر و در یک خانواده که دارای فرزند می باشند می پردازد که امیدواریم مورد استقبال مردم عزیز قرار بگیرد.

حسن داها از علی انصاریان ، حدیث فولادوند، نیما شاهرخ شاهی، فریبا نادری ، علی کاظمی ، شراره رخام، وحید شیخ زاده ، محمد شماعیان ، به همراه بازیگران خرد سال همچون مائده نجفی ، مهرشاد زندی و سارا شماعیان و سلطان فوتبال ایران علی پروین ، آرش برهانی ، خداداد عزیزی ، مهدی هاشمی نسب و میثم ابراهیمی ( خواننده) به عنوان بازیگران اصلی این تله فیلم یاد کرد.

به گفته تهیه کننده تله فیلم «حس خوب زندگی» برخی دیگر از عوامل این تله فیلم عبارتند از:

نویسنده :علی گلبهاران، مدیر فیلمبرداری : حسن اسدی، صدابردار: نصیر خیری، مدیر تولید: علی کاظمی، طراح گریم : رضا سعیدی، طراح لباس و صحنه: شرین اتفاق، دستیار اول و برنامه ریز: رامین کاظمی، منشی صحنه : مهناز درودی ، عکاس: سید کاظم موسوی ، مجری طرح : محمد شماعیان


کد خبر: 91228
Share/Save/Bookmark