فروش «یتیم‌خانه ایران» از مرز یک میلیارد گذشت
علی رغم محدود شدن سالن های نمایش؛
فروش «یتیم‌خانه ایران» از مرز یک میلیارد گذشت
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۳
فروش فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» با توجه به محدودیت سالن‌ها از مرز ۱ میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش هنرنیوز، فروش فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی با وجود سالن های نمایش کمی که در اختیار دارد، از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

اکران این فیلم سینمایی از ۵ آبان ۹۵ در ۱۵ سینما آغاز شد و هم اکنون با ۲۹ سالن سینما ادامه دارد. با گذشت ۷ هفته از آغاز نمایش عمومی «یتیم خانه ایران»، به تازگی اکران این فیلم سینمایی در شهرهای قزوین، رفسنجان، همدان، سنندج، گرگان، گنبدکاووس، شهرکرد، گناباد و ارومیه آغاز شده است و هنوز بسیاری از شهرها امکان نمایش این فیلم تاریخی را نیافته اند.

«یتیم خانه ایران» قطعه ای حذف شده از تاریخ معاصر ایران و داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، داریوش اسدزاده، بهار محمدپور، علی شادمان، محسن حسینی، اصغر حیدری، ایمان صفا، شهرام تیموریان، مهری آل آقا، والا شهیدی، ملیکا شعبان، مصطفی بهشتی، مجید معافی، حمید تاج دولتی، برایان طرفه، برت جان کورن و درشن آناند در فیلم تازه ابوالقاسم طالبی نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: 93677
Share/Save/Bookmark