بازخوانی 14 داستان اجتماعی و طنز بهاری با صدای بهروز رضوی
بازخوانی 14 داستان اجتماعی و طنز بهاری با صدای بهروز رضوی
برنامه «کتاب شب» رادیو تهران به مناسبت سال جدید، در ایام نوروز 14 داستان اجتماعی و طنز بهاری را با صدای بهروز رضوی روایت می کند.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۴
به گزارش هنرنیوز و به نق از پانا؛ برنامه «کتاب شب» رادیو تهران به مناسبت سال جدید، در ایام نوروز 14 داستان اجتماعی و طنز بهاری را با صدای بهروز رضوی روایت می کند.

برنامه نوروزی کتاب شب از اول نوروز تا چهاردهم فروردین در قالب داستان های کوتاه نقل می شود. در برنامه هر شب با گشت و گذار در کتاب ها زیباترین داستان های اجتماعی و طنز بهاری درج شده و اغلب دیده نشده در لابه لای هزاران سطر صفحاتشان را بهروز رضوی می خواند.

بنا براین گزارش، این گزیده ها اصل حکایت ها از منابع اصلی است که هر شب از ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می شود.

وقتی شیطان راست پنجگاه می نوازد نوشته منوچهر احترامی است که پنجم فرودین تقدیم مخاطبان می شود. داستان تنها تورا خواستم، نوشته مهدی دهقانی

است که بهروز رضوی امشب ششم فرودین از ساعت 23 و 30 دقیقه آن را بازخوانی می کند.

من ثریا ویک عاشقانه تعلیقی نوشته سید عمادالدین قرشی است که هشتم فروردین روایت می شود.

داستان عریضه نوشته محمدرضا گودرزی، آقای ایکس نوشته مهدی دهقانی، باغ بالا نوشته عباس حکیم، پیراهن نخی، کلاه زمستانی و کمربند افسری نوشته دولاتوف ترجمه کیهان بهمنی است که هر شب یکی از داستان ها نقل می شود.

برنامه کتاب شب کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که رضا قربانی تهیه کنندگی، بهروز رضویی گویندگی، محسن حکیم معانی و محمدباقر رضایی نویسندگی و کارشناسی این برنامه را بر عهده دارند.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 3000094 می‌توانند کتاب های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده می شود.
کد خبر: 94207
Share/Save/Bookmark