چشیدن طعم «ترش و شیرین» در آی‌فیلم فارسی
چشیدن طعم «ترش و شیرین» در آی‌فیلم فارسی
مجموعه تلویزیونی «ترش و شیرین» از امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط‌ عمومی شبکه آی‌فیلم، پخش سریال تلویزیونی «ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، از چهارشنبه ۱۵ فروردین از کانال فارسی این شبکه آغاز می‌شود.

«ترش و شیرین» در ژانر کمدی در سال ۱۳۸۶ با حضور بازیگرانی همچون حمید لولایی، رضا عطاران، مجید صالحی، آناهیتا همتی، رضا شفیعی‌جم، مریم امیرجلالی، شهره سلطانی، احمد پورمخبر، خشایار راد، عباس محبوب، باقر صحرارودی و مختار سائقی ساخته شده است.

فیلمنامه این اثر را سروش صحت و محمدرضا آرین به نگارش درآورده‌اند و داستان آن درباره نصرت خانم، زنی متکی‌به‌نفس است که پس‌از مرگ شوهرش کمر همت بسته و فرزندان قدونیم‌قدش را به‌سختی اما آبرومندانه از آب‌وگل درآورده است.

داستان «ترش و شیرین» از جایی شروع می‌شود که مهلت خانه اجاره‌ای نصرت‌ خانم به‌سر آمده و مجبور است به خانه‌ای دیگر نقل مکان کند. این جابه‌جایی زمینه‌ساز ماجراهایی می‌شود که مسیر زندگی او و خانواده‌اش را تغییر می‌دهد.

سریال «ترش و شیرین» از چهارشنبه ۱۵ فروردین، هرشب ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود و رأس ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شود.
کد خبر: 96197
Share/Save/Bookmark