4 فیلم های سینمایی آخر هفته از شبکه یک پخش می شود
آخر هفته
4 فیلم های سینمایی آخر هفته از شبکه یک پخش می شود
فیلم های سینمایی "گمگشته"، "روزنه"، "رونین" و "بازی" پنجشنبه 25 و جمعه 26 دی ماه از شبکه یک به روی آنتن می رود
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۹
به گزارش هنرنیوز، فیلم سینمایی گمگشته محصول سال ۲۰۱۳ آمریکا است. این فیلم را پل توماس اندرسون کارگردانی کرده و در آن ژاکوئین کوئل، پرایس کارسون و میک هاوارد ایفای نقش کردند.

در خلاصه داستان فیلم گمگشته آمده: فردی کوئل جوانی است که در جنگ جهانی دوم به خدمت ارتش در می آید. او پس از اتمام جنگ دچار نوعی گمگشتگی و حالات نامناسب رفتاری می شود. فردی مدتی در کارهای مختلف مشغول می شود اما بدلیل رفتار نامناسب نمd تواند در کاری باقی بماند. او بعد از فرار از محل کار قبلی خود به کشتی می رود و با فردی به نام لنکستر که ادعا می کند روانشناس و پروفسور است و در مورد روان انسانها تحقیق می کند آشنا می شود و این آشنایی فردی را وارد اتفاقات جدیدی می کند.

فیلم سینمایی گمگشته پنج شنبه و در برنامه سینما یک ساعت ۲۲:۲۰ به روی آنتن می رود.
فیلم سینمایی "روزنه" به کارگردانی آدام و مارک کاسن، نیز بامداد جمعه ساعت ۲:۳۰ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مايك و پل دو وكيل دعاوي هستند كه پرونده يك زن پرستار را بر عهده گرفته‌اند. اين زن كه ويكي نام دارد، پرستار بخش اورژانس بيمارستان است و در هنگام تزريق آمپول به يك بيمار ايدزي، آمپول شكسته و در دست او فرو مي‌رود و او به بيماري ايدز مبتلا می شود. مايك و پل هزينه و خسارت او را به عنوان كارمندي كه در حين كار دچار بيماري شده از بيمارستان مي‌گيرند، اما متوجه مي‌شوند كه تعداد بسيار زيادي از پرستاران در حين خدمت بر اثر عدم امنيت آمپولها دچار سانحه مي‌گردند.

. این فیلم با بازی کریس ایوانس و مارک کاسن، محصول سال ۲۰۱۱ کشورهای آمريكا و فرانسه است.
اما شبکه یک عصر جمعه ۲۶ دی ماه هم با فیلم سینمایی "بازی" مهمان خانه های بینندگان خواهد بود.

"بازی" فیلمی روانشناختی از دیوید فینچر و محصول ۱۹۹۷ است و داستان یک بانکدار را می‌گوید که در چهل وهشتمین سالگرد تولدش هدیه‌ای شگفت انگیز دریافت می‌کند که بازی عجیبی است که با زندگی واقعی‌اش عجین می‌شود و هر چه تشخیص رخدادهای واقعی با زندگی واقعی مشکلتر می‌شود بیشتر رنگ یک توطئه را به خود می‌گیرد.این بازی توسط شرکتي به نام CRS توليد و براي هر کس به صورت اختصاصي و با توجه به ويژگي هاي جسمي و روحي آن فرد طراحي مي شود و در انتها وي را متحول مي کند.

شان پن، مایکل داگلاس، جیمز ربهورت، پیتر دنات و دبورا کاراآنگر از بازیگران این فیلم آمریکایی هستند.
فیلم سینمایی "رونین" به کارگردانی جان فرانکن هایمر محصول سال ۱۹۹۸ آمریکاست. رابرت دنیرو، ژان رنو، ناتاشا مک الهون، استلان اسکارشگورد، شون بین و جاناتان پرایس از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم درباره نزاع چندگروه روس، ایرلندی و آمریکایی بر سر کیفی است که حاوی مدارک مهمی است. در این میان سام که وانمود می‌کند از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خارج شده با همکاری با گروهی که می‌خواهد این کیف را از دستۀ روسی برباید درصدد دستیابی به آن است.

فیلم سینمایی رونین بامداد شنبه ساعت ۲:۳۰ از شبکه یک به روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: 78377
Share/Save/Bookmark