ضرورت نظارت مراجع تقلید بر ساخت سریال حضرت موسی (ع)
جمال شورجه در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی:
ضرورت نظارت مراجع تقلید بر ساخت سریال حضرت موسی (ع)
جمال شوررجه تاکید کرد: نخستین شخصی که به ما برای ساخت مجموعه حصرت موسی (ع) امر کردند رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که پس از ساخت مردان آنجلس، در جلسه‌ای صمیمی به ما گفتند که تکلیف شما ساخت سریال حضرت موسی(ع) است.
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶
به گزارش هنرنیوز، جمال شورجه ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی اظهار کرد: مرحوم فرج‌الله سلحشور در راه ارائه قصه‌های قرآنی زحمت بسیار کشید که از آن جمله مردان آنجلس، ایوب (ع) و حضرت یوسف(ع) بود و کار آخر ایشان هم همین سریال حضرت موسی(ع) است.

کارگردان مجموعه حضرت موسی(ع) افزود: تلاش ما این است که این سریال مانند مجموعه حضرت یوسف(ع) که جهانی شد در همان قدر و اندازه به عنوان یک قصه قرآنی دیگر، فراگیر شود که لطف الهی و نفس مرحوم سلحشور سبب آن بود.

وی خاطرنشان کرد: حساسیت زیادی روی حضرت موسی(ع) وجود دارد زیرا مسیحیان، یهود و مسلمانان در این باره کنجکاو هستند و بیش از 100 مجموعه و فیلم درباره این پیامبر بزرگ ساخته شده است و آخرین آنها که به دست ما رسیده، مجموعه‌ای 160 قسمتی در برزیل بود که البته اغلاط تصویری و تاریخی بسیار داشت.

شورجه افزود: تمام تلاش ما این است که در این سریال، زندگی این پیامبر الهی با نظارت مراجع تقلید و علما به شکلی که در قرآن آمده است، منعکس شود.

وی تاکید کرد: نخستین شخصی که به ما برای ساخت این مجموعه امر کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که پس از ساخت مردان آنجلس، در جلسه‌ای صمیمی به ما گفتند که تکلیف شما ساخت سریال حضرت موسی(ع) است.

به گزارش فارس ، وی به محتوای این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این سریال وقایع تاریخی قبل از تولد حضرت موسی(ع) و بعد از تولد تا پیامبری و وفات ایشان به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: 93614
Share/Save/Bookmark