فراخوان طراحی تندیس همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
فراخوان طراحی تندیس همایش بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
صندوق بازنشستگي کشوري، از هنرمندان و بازنشستگان کشوري دعوت کرد مصادف با ۲۵ شهريورماه ۹۶ به مناسبت «روز خانواده و تکريم بازنشستگان»، تنديس اين همايش را طراحي کنند.
 
تاريخ : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
به گزارش هنرنیوز ، اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، اين صندوق به منظور پديد آمدن طرح‌هاي نو و بديع براي طراحي و خلق تنديس همايش "تکريم بازنشستگان کشوري" که ۲۵ ذي الحجه هر سال در تهران و ساير استان هاي کشور برگزار مي شود، از هنرمندان کشور و همچنين بازنشستگان هنرمند صندوق دعوت کرد.

بر اين اساس، بازنشستگان صندوق بازنشستگي کشوري سراسر کشور مي‌توانند با توجه به موضوع همايش سالانه با رعايت شرايط آن آثار خود را به دبيرخانه ستاد مرکزي همايش ارسال کنند. صندوق بازنشستگي کشوري با تاکيد بر اينکه طرح‌هاي ارسالي بايد فاقد هرگونه مشابهت يا كپي‌برداري باشند، اعلام کرده است: علاقه مندان مي توانند براي حضور در اين رويداد، ۳ طرح که قابليت حجم‌سازي سه ‌بعدي براي ساخت تنديس را داشته باشد، همراه با ارائه توضيحات مفهومي طرح، نحوه اجرا و مواد پيشنهادي براي ساخت تنديس به دبيرخانه دائمي ستاد برگزاري همايش در اداره کل فرهنگي و اجتماعي صندوق ارسال نمايند.

همچنين لازم است آثار طراحي شده ضمن چاپ رنگي در ابعاد A۴ به صورت فايل تصويري Jpeg با کيفيت ۳۰۰ dpi بر روي يک نسخه لوح فشرده کپي و تا ۳۱ تيرماه ۹۶ از طريق پست به نشاني تهران، ميدان فاطمي (جهاد)، شماره ۶۱، طبقه چهارم، اداره کل فرهنگي و اجتماعي، دبيرخانه دائمي ستاد برگزاري همايش ارسال شود.

شرکت کنندگان در اين فراخوان بايد مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگي، شماره ملي، شماره تماس، نشاني پستي و پست الکترونيک را همراه با بسته پستي، ارسال کنند.

آثار ارسال شده پس از داوري و مشخص شدن طرح هاي برگزيده، در شهريور ۹۶ از طريق سايت صندوق بازنشستگي کشوري به نشاني cspf.ir اعلام و از طرح برتر در همايش بزرگداشت روز خانواده و تکريم بازنشستگان کشوري تقدير ويژه خواهد شد. اولويت پذيرش آثار با بازنشستگان ارجمند کشوري است.

علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره ۰۹۳۳۹۱۲۱۷۶۲ تماس بگيرند.

کد خبر: 94514
Share/Save/Bookmark