شهرک تلویزیونی غزالی به ۵۳ هکتار می‌رسد/ ساخت لوکیشن‌های جدید
با دستور رییس صداوسیما
شهرک تلویزیونی غزالی به ۵۳ هکتار می‌رسد/ ساخت لوکیشن‌های جدید
مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی از ارتقای مساحت این شهرک به ۵۳ هکتار با دستور رییس سازمان صداوسیما خبر داد.
 
تاريخ : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۳
به گزارش هنرنیوز ، کمال فیض آبادی مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییرات جدید در این شهرک و حضورش در این چند ماه در مجموعه بیان کرد: من حدود ۹ ماه است که در شهرک سینمایی ایران مشغول خدمت هستم و در این فاصله خوشبختانه میزبان پروژه های زیادی هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون چند پروژه از جمله سریال «عقیق» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی که دیروز ۲۹ مرداد کلید خورد در اینجا در حال ضبط و تصویربرداری هستند.

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی ایران با اشاره به توسعه این شهرک اظهار کرد: براساس پروژه های سینمایی و تلویزیونی که در شهرک ساخته می شود گاهی یک لوکیشن بازسازی شده و یا وسعت می‌یابد و علاوه بر اینها طبق دستور جدید عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صداوسیما مساحت شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران از ۳۰ هکتار به ۵۳ هکتار ارتقا می یابد و بزرگترین شهرک خاورمیانه خواهد شد.

فیض آبادی درباره بودجه مورد نیاز برای این مساله عنوان کرد: خود این شهرک به اندازه کافی این ظرفیت را دارد که از دل پروژه ها بتواند خود را احیا کرده و به‌روز نگه دارد.

وی در پایان با اشاره به ساخت بخش های جدید در شهرک نیز تصریح کرد: قرار است چهار لوکیشن بیمارستان، کلانتری، زندان و بازداشتگاه و مدرسه طبق دستور مرتضی میرباقری معاون سیما و رییس سازمان صداوسیما در اولویت قرار گرفته و در آن فضای جدیدی که پیش بینی شده ساخته خواهد شد.
کد خبر: 95054
Share/Save/Bookmark