فراخوان مشارکت در دومین دوره نشان ملی مسئولیت اجتماعی کشور
فراخوان مشارکت در دومین دوره نشان ملی مسئولیت اجتماعی کشور
دومین دوره ی اهدای نشان ملی مسئولیت اجتماعی کشور در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۰
به گزارش هنرنیوز، دومین دوره ی اهدای نشان ملی مسئولیت اجتماعی کشور در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. دبیرخانه دائمی مسئولیت اجتماعی کشور ضمن اعلام این خبر افزود: سازمان بهزیستی کشور با هدف تشویق و ترغیب سازمان ها و بنگاه های دولتی و خصوصی به مشارکت در پروژههای مسئولیت اجتماعی، دومین دوره همایش نشان مسئولیت اجتماعی ایران را برگزار می کند.

در این گزارش آمده است: از آنجا که عمل به مسئولیت اجتماعی همواره به عنوان یک الزام اجتماعی در بین بنگاههای مختلف نهادینه شده است لذا مجموعههای علاقمند به مشارکت در فرآیند ارزیابی نشان مسئولیت اجتماعی کشور می توانند از طریق مراجعه به سایت www.irancsraward.ir و یا تماس با دبیرخانه اجرایی تقاضای خود را جهت حضور در این همایش حداکثر تا تاریخ 10 بهمن 1396 ارسال نمایند.

براساس دستورالعمل این دبیرخانه مجموعه های برتر، پس از اعلام نتایج از سوی کمیته ممیزی در سطوح گواهینامه، تقدیرنامه و تندیس طبقهبندی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است مراسم اهدای دومین دوره نشان مسئولیت اجتماعی کشور با حضور ر ئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: 95883
Share/Save/Bookmark