شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و فرهادی به ایران آمدند
پس از موفقیت در کن
شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و فرهادی به ایران آمدند
پس از موفقیت در کن ، اصغر فرهادی ، شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در میان حلقه استقبال کنندگان وارد تهران شدند.
 
تاريخ : جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰
به گزارش هنرنیوز ، درحالی بامداد امروز جمعه هفتم خرداد ، اصغر فرهادی ، شهاب حسینی و ترانه            علیدوستی از کن به تهران بازگشتند که جمع زیادی از مدیران سینمایی ، هنرمندان ، خبرنگاران و علاقه مندان به سینما در فرودگاه امام خمینی (ره) ، ساعت ها منتظر ورود این هنرمندان بودند.                                    

بنا بر این گزارش ، درمیان استقبال کنندگان از عوامل فیلم سینمایی «فروشنده» ، رضا کیانیان به عنوان نماینده ای از خانه سینما و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، کامران ملکی، علی اعلایی، نیما رئیسی، امین تارخ، محمدرضا دلپاک کاوه سجادی حسینی و جمعی از عوامل فروشنده، ایل بیگی و حبیب رضایی و ... حضور داشتند.


اصغر فرهادی در میان حلقه ای از استقبال کنندگان ضمن تشکر از این استقبال گفت: این جایزه در روند کارم اثر نخواهد گذاشت و من کار خودم را انجام می دهم. ضم ناینکه پاسخ سوالات خبرنگاران را در جلسه دوشنبه در گفتگو با اصحاب رسانه جواب خواهم داد.


شهاب حسینی درباره این جایزه گفت: برای این جایزه پیشنهادی از کشورهای خارجی نداشتم و کارم را در ایران ادامه می دهم،میدانم این جایزه مردم را خوشحال کرده است. هر اتفاقى که مردم سرزمینم را شاد کند باعث خوشحالى من است، خدا را شکر میکنم که توانستم وظیفه ام را انجام دهم.

ترانه علیدوستی نیز در جمع خبرنگاران یادآور شد: امیدوارم این جایزه پلی برای سینمای ایران باشد.



کد خبر: 91643
Share/Save/Bookmark