آثار استادان خوشنویسی به نمایش درمی آید
در سومين دوسالانه خوشنويسي ايران؛
آثار استادان خوشنویسی به نمایش درمی آید
آثار استادان و پيشكسوتان خوشنويسي در سومين دوسالانه خوشنويسي ايران به نمايش گذاشته شده است.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۳

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومي دفتر هنرهاي تجسمي، در سومين دوسالانه خوشنويسي ايران بخشي به نمايش آثار استادان و پيشكسوتان خوشنويسي از جمله غلامحسين اميرخاني، عباس اخوين، محمد سلحشور، محمد حسين عطارچيان، علي شيرازي، زنده ياد ابوالحسن محصص مستشاري، غلامرضا مشعشعي، عبدالصمد صمدي، سيد محمد حسين موحد، مجتبي ملك زاده، جواد بختياري، احمد عبدالرضايي و احمد پيله چي اختصاص يافته است. 

در بخش غيررقابتي سومين دوسالانه خوشنويسي ايران بيش از ۷۰ اثر از استادان و هنرمندان در گرايش هاي نستعليق، شكسته نستعليق و نسخ و ثلث به نمايش گذاشته شده و در بخش رقابتي ۲۸۰ اثر پذيرفته شده توسط هيات انتخاب در اين دوسالانه ارائه شده است. 

سومين دوسالانه خوشنويسي ايران بزرگداشت مقام هنري احمد بن سهرورد معروف به ياقوت ثاني از ششم شهريور ماه جاري در سراي سعدالسلطنه قزوين آغاز شده و تا ۲۶ شهريور ماه ادامه دارد و مراسم معرفي و اهداي جوايز برگزيدگان ۱۳شهريورماه برگزار مي شود. 

سومين دوسالانه خوشنويسي ايران از سوي دفتر هنرهاي تجسمي با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر برگزار شده است.

کد خبر: 74723
Share/Save/Bookmark