از شبکه دو پخش می شود
«بر فرار قلل ایران»
از شبکه دو پخش می شود
مجموعه «بر فراز قلل ايران» بر پايه محوريت معرفي بناها و طبيعت شهرهاي كشورمان با صداي بهمن هاشمي به روي آنتن شبكه دو مي‌رود.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۶
به گزارش هنرنیوز ، مجموعه «بر فراز قلل ايران» با صداي بهمن هاشمي و با هدف آشنايي بيشتر مخاطبان با بناهاي تاريخي شهرهاي كشورمان به همراه جاذبه هاي ديدني و توريستي آنها پخش مي شود. در اين برنامه به سوغاتي هاي معروف هر شهرستان، مصاحبه با مردم به منظور آشنايي با آداب و رسوم مردم آن منطقه پرداخته مي شود. همچنين يكي از آيتمهاي اين برنامه،آشنايي با كوههاي آن منطقه و نمايش كوهنوردي مردم است.

از عواملي كه با اين برنامه همكاري دارند مي توان به دكتر حسن صالحي (محقق)، سعيد مليح (نويسنده)، حسين دژند (تدوين)، مهرداد ناظري (تصويربردار) و بهمن هاشمي (نريتور) اشاره كرد.

مجموعه «بر فراز قلل» به تهيه كنندگي و كارگرداني احمد قانعي به معرفي مناطقي همچون وروشت، بلقيس، تخت سليمان، توچال، تفتان، قلعه رودخان، شيركوه، قله لشگرك، هفت خوان، شاهوار، شهيدان، كيامكي، آزادكوه و مهرچال مي پردازد كه در هر قسمت به جاذبه هاي توريستي اين مناطق اشاره مي شود.

اين مجموعه به همت تأمين برنامه شبكه دو، از دیروز هر روز ساعت ۱۱:۲۰ به مدت ۳۰ دقيقه پخش مي شود و روزهاي پخش اين مجموعه از شنبه تا چهارشنبه به مدت ۱۵ روز خواهد بود.

کد خبر: 77478
Share/Save/Bookmark