اجرای «ترانه‌های قدیمی» تمدید شد
برای یک سانس
اجرای «ترانه‌های قدیمی» تمدید شد
سانس‌های موسیقی- نمایش «ترانه‌های قدیمی» در تاریخ ۲۵ مهرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به دو اجرا افزایش یافت.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴

به گزارش هنرنیوز، موسیقی- نمایش «ترانه های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان در سانسی دیگر در ساعت ۲۰:۳۰ هم روی صحنه می‌رود. این اجرا فقط ۲۵ مهرماه و دو سانس در سالن همایش های برج میلاد اجرا می شود و تمدید مجددی نخواهد داشت.
در ادامه تور موسیقی - نمایش «ترانه های قدیمی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان پس از اجرا در شهرهای مشهد و شیراز، این نمایش روز ۲۵ مهر روی صحنه می رود.
موسیقی - نمایش «ترانه های قدیمی» سال گذشته در مجموعه تالار شمس (اکو) روی صحنه رفته بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد از همین رو مجددا بناست در تهران اجرا شود.
«ترانه های قدیمی» با بازی علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، افشین هاشمی، اشكان خطیبی، علی سرابی، سحر دولتشاهی، معصومه رحمانی و پرستو رحمانیان نخستین نمایشی است که بناست در سالن مرکز همایشهای برج میلاد روی صحنه برود.
در این نمایش فردین خلعتبری به عنوان مشاور کارگردان همکاری دارد، سامان احتشامی پیانو می‌نوازد و علی زندوکیلی منتخبی از ترانه های ماندگار موسیقی ایران را می خواند.
تور این نمایش پس از اجرا در تهران، در شهرهای شیراز و اصفهان ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

کد خبر: 75218
Share/Save/Bookmark