رضا عطاران در شبکه نمایش
رضا عطاران در شبکه نمایش
شبکه تلویزیونی نمایش این هفته فیلم‌های سینمایی «رضا عطاران» را مرور می‌کند.
 
تاريخ : شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۱
به گزارش هنرنیوز ، این هفته در فاصله اعیاد سعید قربان تا غدیر و در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از «رضا عطاران» بازیگر طنز کشورمان، در جدول پخش صحنه گران (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته است.

رضا عطاران بازیگر و کارگردان، برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری و شیرین جاهد جلوی دوربین رفت. بعد از آن، سال ۷۳ نیز در مجموعه «ساعت خوش» مهران مدیری حضور یافت و پس از آن با حضور در مجموعه‌های مختلف توانست اولین سریال خود را با نام «کوچه اقاقیا» که زنده‌یاد منوچهر نوذری نیز در آن ایفای نقش کرده بود را بسازد و در ادامه مجموعه‌های «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «ترش و شیرین» و «بزنگاه» را کارگردانی کند در این میان موفقیت سریال «خانه به دوش» در جذب مخاطب‌ باعث شد تا عطاران در ماه رمضان سال‌های بعد نیز دو سریال «متهم گریخت» و «بزنگاه» را برای تلویزیون بسازد.

فیلم‌های هوو، اخلاقتو خوب کن، خروس جنگی، کلاهی برای باران، نیش زنبور، هر چی خدا بخواد، و آقای هفت رنگ از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه سوم تا جمعه ۹ شهریور ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شوند.
کد خبر: 96918
Share/Save/Bookmark