فیلم سینمایی p22 با بازی هادی ساعی و امین حیایی امروز رونمایی شد
فیلم سینمایی p22 با بازی هادی ساعی و امین حیایی امروز رونمایی شد
فیلم سینماییp22 با نام قبلی مروارید خلیج فارس امروز با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا رونمایی شد.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۹
به گزارش هنرنیوز ، فیلم سینمایی p۲۲ که با مشارکت موسسه فرهنگی هنری شاهد تولید شده است، برخلاف اغلب آثار دفاع مقدسی که داستانشان روی زمین میگذرد، به دل دریا رفته و بخشی از رشادت های دریادلان نیروی دریایی ایران را به نمایش میگذارد.

این فیلم با مشارکت گروه شاهد شبکه یک سیما، معاونت امورفرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروی دریایی ارتش ساخته شده است که در آن نحوه شکل گیری عملیات جوشن به نمایش درآمده است.

در این فیلم امین حیایی در نقش ناخدا محمدی (ناخدای ناوشکن جوشن) و هادی ساعی در نقش فرمانده تکاوران بازی کرده اند.

افسانه بایگان، نسرین مقانلو و الهه حصاری از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فهرست برخی از عوامل فیلم p۲۲ عبارتند از:حسین قاسمی جامی نویسنده و کارگردان، منوچهر فضلی مجری طرح، مریم طالبی مدیر تولید، علیرضا شمس شریفی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری، ایمان امیدواری طراح گریم، سعید بجنوردی صدابردار، محمد جواد شریفی راد طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه میدانی، محسن غلامی طراحی و اجرای صحنه، سید مرتضی حسینی ناظر کیفی، سید احمدرضا شجاعی عکاس و مجید انتظامی موسیقی متن و تیتراژ
کد خبر: 78008
Share/Save/Bookmark