آثار برگزیده سمپوزیوم مجسمه سازی در پارک ملت نصب می شود
به زودی
آثار برگزیده سمپوزیوم مجسمه سازی در پارک ملت نصب می شود
آثار برگزیده ششمین سمپوزیوم مجسمه سازی به زودی در طول پارک ملت نصب می شوند. این آثار اکنون در راستای پارک ملت چیده شدند.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
مجتبی موسوی، دبیر ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی توضیح داد: پس از برگزاری سمپوزیوم تصویب شد مجسمه ها در یکی از محله ها نصب شوند که با تصمیم گیری نهایی «پارک ملت» انتخاب شد. در حال حاضر مجسمه ها در راستای پارک در خیابان ولی عصر چیده شدند.

وی آثار پدید آمده در سمپوزیوم را بخشی از تاریخ رخدادهای هنری دانست و افزود: از برپایی دوره سوم سیاست این بوده که کارها در یک پارک تجمیع شوند. پراکنده کردن مجسمه ها با توجه به بزرگی تهران و نبود فضای مناسب کار درستی نیست. با این رویکرد دیدگاه باغ مجسمه برای مخاطبان به وجود می آید.

موسوی افزود: تجمیع مجسمه ها در یک مکان علاوه بر جذابیت گردشگری و شهری برای بازدیدکنندگان شرایط را برای افرادی که درباره یک دوره مجسمه سازی تحقیق و پژوهش می کنند مهیا می کند.

وی اضافه کرد: شکل چیدمان مجسمه ها در شکل فعلی حالت نمایشگاهی دارد ولی مسیر پیاده رو را نگرفته است. پارک ملت فضای وسیع و متفاوتی دارد به زودی این آثار برگزیده که هر کدام شخصیت مستقل دارند و تاثیرگذار دارند در طول پارک نصب می شوند.

ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران ۲۲ شهریور تا ۱۵ مهرماه در پارکینگ باز برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: 77676
Share/Save/Bookmark