زمان برگزاری جشنواره نماهنگ «ققنوس» به تعویق افتاد
زمان برگزاری جشنواره نماهنگ «ققنوس» به تعویق افتاد
نخستین جایزه موسیقایی «ققنوس» که قرار بود مهر ماه برگزار شود، به تعویق افتاد و این جشنواره قرار است که بعد از محرم و صفر و قبل از جشنواره موسیقی فجر برگزار شود.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۳

به گزارش هنرنیوز، جایزه ققنوس به نماهنگ‌هایی اهدا خواهد شد که از بالاترین ظرفیت‌های موجود در عرصه موسیقی، ادبیات و تصویر استفاده کرده و در انتقال بهترین مفهوم به وحدت هنرمندانه‌ای رسیده باشد.
بنابر اعلام دفتر موسیقی، جایزه «ققنوس» با موضوع دفاع مقدس و مقاومت ملی، صلح جهانی، عرفان و معنویت، مسائل اجتماعی، عاشقانه‌های اصیل و هر نوع روایت از سایر موضوعات که در جهت ارزش‌های متعالی بشر قرار داشته باشد، برگزار می‌شود.
جوایز این جشنواره بر اساس نظر هیات داوران، به بهترین شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده، خواننده، کارگردان، تدوینگر، جلوه‌های ویژه، فیلمبردار و تهیه کننده تعلق می‌گیرد.
بر اساس این گزارش، نخستین جایزه موسیقایی «ققنوس» که قرار بود مهر ماه برگزار شود، به تعویق افتاد و این جشنواره قرار است که بعد از محرم و صفر و قبل از جشنواره موسیقی فجر برگزار شود. بنابر اعلام دفتر موسیقی، دلیل این تاخیر استقبال از این جشنواره و درخواست شرکت‌ها و هنرمندان برای تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بوده است.

کد خبر: 75236
Share/Save/Bookmark