محمد احسانی مدیرشبکه یک از زحمات مهدی فرجی تقدیر و تشکر کرد
محمد احسانی مدیرشبکه یک از زحمات مهدی فرجی تقدیر و تشکر کرد
به همت شبکه یک و گروهی از برنامه‌سازان شب گذشته با حضور محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما طی مراسمی از مهدی فرجی؛ مدیر اسبق شبکه یک تقدیر به عمل آمد.
 
تاريخ : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
به گزارش هنرنیوز ، این مراسم با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

مهدی فرجی در این مراسم و در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به انتخاب شایسته محمد احسانی بعنوان مدیر جدید این شبکه از سوی معاون سیما تصریح کرد: آقای پورمحمدی انتخاب‌های خوبی برای مدیران شبکه داشته‌اند که آقای احسانی هم از میان همه این گزینه‌ها حلاوت و شیرینی خاصی دارد. ۲۲ سال است که ایشان را می شناسم و درطول این مدت از ایشان درس‌های زیادی گرفته‌ام.

مدیر اسبق شبکه یک افزود: می‌خواهم سه حلالیت بطلبم؛ اول از مردم که اگرچه کارهایی تولید شد، اما شایسته کارهای بهتری هستند چون لیاقت آن را دارند و باید مدیران این را بدانند در مملکتی که متوسط مخاطبان تلویزیون سه ساعت و سی دقیقه است، باید برنامه‌های مفرح و خوبی تولید شود تا جوابگوی نیاز این مخاطبان باشد. دوم از هنرمندان حلالیت می طلبم، چرا که حق آنها بیشتر از این بود، اما توانایی ما در همین حد بود و من اینجا در حضور همه خدا را شاهد می‌گیرم که هر کاری کردم، برای بهتر شدن آنتن بود و سعی خودم را کردم که هیچ وقت در حق هیچکس اجحافی نکنم. و‌ سوم از مسئولین که مرا شایسته این پست دانستند مخصوصاً از مهندس ضرغامی نیز تشکر می‌کنم و اگر قصوری از من سرزده است، بابت آن حلالیت می طلبم.

وی ادامه داد: رسانه نقش مهمی در کشور دارد و خدا را شکر صدا و سیما در این حوزه به خصوص در حوزه بین الملل خوب عمل کرده است. عرصه رسانه خیلی تنگ و فشرده است و ما باید بهترین محصول را به مردم تحویل بدهیم تا مخاطب ما را حذف نکند.

وی در پایان صحبت‌هایش از مناظره‌های انتخاباتی سال ۹۲، پارک ملت، پایش و ثریا بعنوان برنامه‌های مورد علاقه خود نام برد که مورد توجه مردم هم قرار گرفته است.

در پایان این مراسم محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما، با اهدای لوح تقدیر از مهدی فرجی تشکر کرد.

مجید مظفری، محمدرضا شریفی نیا، امیرنوری، حسام نواب صفوی، سروش صحت، اشکان خطیبی، محمدرضا ورزی، مرضیه برومند، محمدرضا شهیدی‌فر، جهانگیر کوثری، الهام غفوری، محمود رضوی، علی لدنی، اقبال واحدی، بهرنگ توفیقی و امیرعلی دانایی از جمله حاضران در این مراسم بودند.
کد خبر: 77892
Share/Save/Bookmark