مریم امیرجلالی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند به تماشای کنسرت گروه «مهروزان» نشستند
مریم امیرجلالی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند به تماشای کنسرت گروه «مهروزان» نشستند
 
تاريخ : شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
مریم امیرجلالی، پرستو صالحی و حدیث فولادوند از بازیگران سینما و تلویزیون کشور در تالار اندیشه، به تماشای کنسرت گروه موسیقی «مهروزان» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی جواد عزیزی نشستند.
کنسرت گروه موسیقی «مهرورزان» به سرپرستی، آهنگسازی و خوانندگی جواد عزیزی و خوانندگی علی اتابکی و همخوانی میترا استاد، با مجری‌گری پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین با حضور تعدادی از هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت‌های فرهنگی از جمله؛ مریم امیرجلالی، حدیث فولادوند، الهام جعفرنژاد، مسعود حجی‌زواره تکواندوکار قهرمان جهان، جهانبخش شکری ریاست جهان فولاد غرب، حمید وجدان‌پاک نوازنده نی، شیرین شیرزاد ی و ... در ساعت ۹ شب گذشته ۱۳ شهریور ماه در دو بخش موسیقی مقامی تنبور و همچنین موسیقی محلی و سنتی در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران برگزار شد و مورد استقبال علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.
در بخش اول این کنسرت که به موسیقی مقامی تنبور اختصاص داشت و خوانندگی آن را جواد عزیزی از اعضای کانون نوازندگان موسیقی سنتی برعهده داشت؛ قطعات همنوایی مهر، تصنیف حیلت رها کن، تصنیف گرجان عاشق، آواز کُردی، تصنیف دلبر، دونوازی دف و تنبک، آواز عاشق، تصنیف در میخانه و تصنیف باغ دل اجرا شد.
در بخش دیگری از این کنسرت، ماهور محبوب هنرمند خردسال به تکنوازی تنبک پرداخت و در ادامه به همراه سیامک صادقی با ساز تار، دونوازی زیبایی را اجرا کردند.
در بخش دوم این کنسرت نیز که به موسیقی محلی و سنتی اختصاص دارد و بر اساس ملودی‌های کُردی تنظیم شده بود؛ خوانندگی آن را جواد عزیزی و علی اتابکی برعهده داشتند؛ همنوازی مهرورزان، تصنیف ئه‌وشه‌و، تصنیف دنیاداران، تصنیف قسم، آواز کردی، تصنیف شرشرواران و تصنیف چوپی برای حاضران در تالار اندیشه اجرا شد که مورد استقبال علاقمندان به موسیقی سنتی و مقامی قرار گرفت؛ که تماشاگران در بیشتر قطعات با تشویق‌های پیاپی خود، گروه موسیقی «مهرورزان» را همراهی می‌کردند.
اعضای گروه موسیقی «مهرورزان» در کنسرت تالار اندیشه عبارت بودند از: جواد عزیزی ـ سرپرستی، آهنگساز، خواننده و نوازنده تنبور، علی اتابکی ـ خواننده، میترا استاد ـ همخوان و نوازنده تنبور، میرفرساد ملک‌نیا نوازنده تنبور، مرتضی فتحی ـ نوازنده کمانچه، امین یساولی ـ نوازنده عود، سیامک صادقی ـ نوازنده تنبور و تار، الناز اسدی ـ نوازنده سنتور، پریا علی‌یاری ـ نوازنده بم تار، امید ثمری ـ نوازنده تنبک و کوزه، طیب امام‌قلی ـ نوازنده دف، سوگند علیزاده ـ نوازنده تنبور و بهنام بوستان سعدی ـ نوازنده بندیر و دهل.
کد خبر: 92642
Share/Save/Bookmark