بی مهری به حوزه کتاب / درد جامعه ما کلیات نیست جزئیات است/ اگر دولت کنونی گاف بدهد کتابش را می نویسم!
در رونمایی کتاب«دوران آقای رئیس جمهور این شکلی بود» مطرح شد:
بی مهری به حوزه کتاب / درد جامعه ما کلیات نیست جزئیات است/ اگر دولت کنونی گاف بدهد کتابش را می نویسم!
نویسنده کتاب «دوران آقای ریئس جمهور این شکلی بود» که با قلم طنز انتقاداتی به دولت و مردم در بین سالهای 89 تا 91 داشته است گفت: اگر دولت کنونی هم گاف بدهد کتاب بعدی ام را با رنگ بنفش منتشر می کنم!
 
تاريخ : شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، امروز نشست خبری رونمایی از کتاب «دوران آقای رئیس جمهور این شکلی بود» با حضور بهزاد رهبر حقیقت نویسنده کتاب و علیرضا امیر حسینی مجری و مدیر رسانه ای این مراسم در فرهنگسرای رسانه برگزار گردید.

بهزاد رهبر حقیقت در این نشست با اشاره به بی مهری ها نسبت به حوزه کتاب گفت: متاسفانه در کشور ما نسبت به حوزه کتاب بی مهری می شود و بی جهت نیست که تیراژ کتابهای ما که روزی بیش از چند هزار کتاب بود اکنون به 500 و 1000 رسیده است!

وی افزود: کشور آرژانتین یکی از کشورهایی است که بیشترین سرانه مطالعه را دارد و در حالی که در کشور ما سرانه مطالعه خیلی دقیق بیان نشده است اما نسبت به کشورهای حوزه خلیج فارس ، وضعیت بهتری داریم.

نویسنده کتاب دوران آقای رئیس جمهور این شکلی بود با اشاره به این کتاب یادآور شد: مطالب این کتاب گزیده ای از مطالبی است که من قبلا در روزنامه ملت ما به چاپ رسانده بودند که با قدری تغییر به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلی کشور ما بحث کیفیت است که من نیز در این کتاب به آن اشاره کردم اظهار داشت: من این کتاب را به رئیس جمهور کنونی و بقیه رئسای جمهور، دولتمردان ، دولت زنان و نمایندگان مجلس تقدیم می کنم.

بهزاد رهبر حقیقیت گفت: متاسفانه درد جامعه ما کلیات نیست بلکه جزئیات است و من هم در این کتاب که به صورت طنز نوشته شده است سعی کردم از کلیات و گنده گویی پرهیز کنم.

به گفته وی مطالب این کتاب به سالهای 89، 90 و 91 مربوط می شود و مطالب آن بیشتر انتقاد به جامعه و دولت بوده که شامل 100 مقاله است.

وی خبر داد در حالی که به این کتاب در دولت قبلی مجوز داده نشد اما در دولت جدید، این کتاب بدون حتی یک کلمه ممیزی مجوز گرفته و در کوتاهترین زمان نیز به چاپ رسیده است.

نویسنده کتاب دوران آقای رئیس جمهور این شکلی بود با اشاره به رنگ قرمزی که برای نوشته روی جلد کتاب انتخاب شده است افزود : رنگ قرمز این کتاب ناشی از رنگ اولیه دولت پیشین است که البته بعدها از سوی دولت به رنگ پرچم ایران تغییر کرد.

وی گفت: اگر این دولت هم گاف بدهد کتاب بعدی را رنگ بنفش انتخاب می کنم! اما امیدوارم کارها به گونه ای باشد تا جایی برای غر زدن امثال من وجود نداشته باشد.

بهزاد رهبر حقیقت در پاسخ به سوال هنرنیوز که پرسید « مطالب این کتاب قبلا در روزنامه ملت ما به چاپ رسیده است و همه وقایع این کتاب را مردم خودشان تجربه کردند چه حرف نویی در این کتاب وجود دارد تا مخاطبین این کتاب را خریداری کنند؟» گفت: همان طوری که در مقدمه کتاب هم عنوان شده گذشته می تواند چراغ راه آینده باشد هر چند که ممکن است در آینده هم چنین دغدغه هایی وجود داشته باشد.


وی معتقد است اگر از جلد اول این کتاب استقبال شود او حاضر است بلافاصله جلد دوم آن را راهی بازار کند.
کد خبر: 89222
Share/Save/Bookmark