حمیدی‌مقدم: سینماحقیقت گام در مسیری تازه می‌گذارد
حمیدی‌مقدم: سینماحقیقت گام در مسیری تازه می‌گذارد
دبیر سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در پیامی اعلام کرد: سینماحقیقت امسال گام در مسیری تازه می‌گذارد و می‌کوشد از ظرفیت‌های گوناگون سینمای مستند بهره گیرد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، متن کامل پیام محمد حمیدی‌مقدم به این شرح است:

بسمه تعالی
جهان امروز ظرفيت‌های وسيع سينمای مستند را دريافته است و از آن به شيوه‌های گوناگون بهره می‌گيرد. به همين دليل حضور موثر و چشمگير در اين عرصه می‌تواند سينمای يك كشور را جهانی كند. عجين و همنفس بودن با بيم و اميدهای مردم و ريشه دوانيدن در سطوح و ساختارهای گوناگون جامعه، پويايی، واقع‌نگری، آرمانخواهی و طراوتی را به اين سينما عطا می‌كند كه تمام پيكره سينمای كشور می‌توانند از آن سيراب شوند. رويكردی كه تحقق اهداف متعالی در عرصه سینما را در زمينه‌های مختلف تقويت می‌كند.

جشنواره سينماحقيقت، ‌جستجويی هنرمندانه و فرهنگساز در عرصه سينمای مستند برای پيوندهايی نوين است.

پيوندهايی كه ريشه‌های ژرف هنر و فرهنگ اسلامی و ايرانی ما را با نيازها و مقتضيات جهان معاصر همگام می‌كنند و هويت يگانه ما را در ميان بيگانگان به رخ می‌كشند.

پیوندهایی که در فضای فرهنگی جشنواره شکل می‌گیرد، مهم‌ترین سرمایه‌ای است که گام‌های ما را برای حرکت در مسیرهای تازه استوار می‌کند.

سینماحقیقت امسال گام در مسیری تازه می‌گذارد و می‌کوشد از ظرفیت‌های گوناگون سینمای مستند بهره گیرد.
ضمن خوشامدگويی به تمامی مستندسازان و میهمانان محترم، از همكاران گرامی در ستاد جشنواره تشكر می‌كنم و از پروردگار متعال توفيق همگان را خواستارم.

محمد حمیدی‌مقدم
دبیر جشنواره

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: 97782
Share/Save/Bookmark