عدم تولید «هفت» در کاخ جشنواره/«فراستی» همچنان مجری‌کارشناس ثابت برنامه!
مجتبی امینی، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی هفت خبر داد؛
عدم تولید «هفت» در کاخ جشنواره/«فراستی» همچنان مجری‌کارشناس ثابت برنامه!
 
تاريخ : يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۵
برنامه «هفت» در روزهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دعوت از عوامل فیلم‌های حاضر در جشنواره به بررسی آثار آن‌ها خواهد پرداخت.

به گزارش هنرنیوز، همزمان با آغاز سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر، برنامه «هفت» از نیمه‌شب گذشته (شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز کرد؛ برنامه‌ای که قرار است به مدت ۱۲ شب همزمان با جشنواره ملی فیلم فجر روی آنتن برود.

در همین ارتباط، تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا عنوان کرد: امسال هم با توجه به سیاست‌های سازمان صداوسیما، برنامه هفت به صورت ضبط‌شده و تولیدی روی آنتن خواهد رفت. با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های ناشی از آن بر خلاف سال‌های قبل در کاخ جشنواره مستقر نیستیم، بلکه برنامه در استودیوی همیشگی برنامه «هفت» ضبط خواهد شد. فقط آیتم‌های برنامه و گزارش‌های روزانه را در محل سینمای رسانه و سینماهای مردمی تولید می‌کنیم.

مجتبی امینی گفت: سعی ما این است که همه فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ امکان معرفی و نقد را داشته باشند. البته به خاطر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دستمان برای دعوت از مهمانان و عوامل سازنده بسته است. اما سعی می‌کنیم که چتر محتوایی برنامه همه آثار را دربربگیرد.



وی افزود: اجرای برنامه امسال هم به عهده محمدحسین لطیفی خواهد بود. محمدرضا مقدسیان به عنوان کارشناس میز فیلم های کوتاه، رامتین شهبازی به عنوان کارشناس میز مستند و مسعود فراستی هم کارشناس میز نقد فیلم‌های بلند است.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی هفت اظهار کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم سال عجیب و غریبی برای همه و به تبع آن اهالی سینما بود. تلاش ما این بود که در شرایطی که سینماها تعطیل هستند و اکران ندارند با تولید و پخش «هفت» چراغ امید سینما روشن بماند.

امینی در پاسخ به این موضوع که در سال های قبل گاهی حضور ثابت مسعود فراستی در ویژه‌برنامه جشنواره فجر با انتقاد برخی کارشناسان و مخاطبان همراه بود نیز گفت: ما امسال کارشناسان متعدد و متنوعی را در این ویژه‌برنامه خواهیم داشت. به هرحال آقای فراستی مجری‌کارشناس ثابت برنامه هستند، اما فضا برای حضور این کارشناسان مهمان مهیا و باز است و می‌توانند نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند.



لازم به یادآوری است، سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دبیری سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد برگزار خواهد شد.
کد خبر: 98367
Share/Save/Bookmark