تصویربرداری «چک برگشتی» در دماوند ادامه دارد
به کارگردانی سیروس مقدم؛
تصویربرداری «چک برگشتی» در دماوند ادامه دارد
تصویربرداری سریال تلویزیونی «چک برگشتی» به کارگردانی «سیروس مقدم» در دماوند ادامه دارد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۲
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه اول سیما؛ مجموعه تلویزیونی «چک برگشتی» به کارگردانی «سیروس مقدم» و تهیه‌کنندگی «الهام غفوری» که از اواسط بهمن‌ماه در شهرری کلید خورده بود با پایان تصویربرداری در دماوند ، هم اکنون در لوکیشنی حوالی خیابان هنگام ادامه دارد.
بنابراین گزارش؛ گروه پس از تصویربرداری در خیابان هنگام دوباره به دماوند بازخواهند گشت که لوکیشن اصلی مجموعه است.
این سریال طنز ویژه پخش در ایام نوروز از شبکه یک سیما تولید می‌شود و امیرجعفری، ریما رامین‌فر، هدایت هاشمی، هومن برق‌نورد، یوسف صیادی، علی صالحی، امیر حمیدزاده و . . . بهاره رهنما در آن بازی دارند. به‌تازگی نیز فریبا نادری به‌این جمع افزوده شده است. ساخت موسیقی را آریا عظیمی‌نژاد آغاز کرده است و تدوین همزمان را هم سیامک مهماندوست برعهده دارد.
امیرجعفری در این سریال نقش جوانی به‌نام لطیف را دارد که به‌تازگی از زندان آزاد شده است. او قصد دارد با فراموش کردن سو‌‌ءسابقه خود برای امرار معاش شغل تازه‌ای دست و پا کند، ولی به‌هرجا که می‌رود، به‌خاطر سابقه منفی و خلافش کسی حاضر نمی‌شود به او کار دهد. او به هرجا که می‌رود، با در بسته مواجه می‌شود. مشکلات او با ماجرای یک چک برگشتی دوبرابر می‌شود تا اینکه ...
یکی از نکات جالب این سریال، حضور احمد مهرانفر، بازیگر نقش ارسطو در سریال پرمخاطب «پایتخت»، ساخته دیگر مقدم که نوروز ۹۰ از شبکه یک روی آنتن رفت، در مقام بازیگردان پروژه است.

کد خبر: 37607
Share/Save/Bookmark