اولین حضور جهانی «ارسال آگهی تسلیت...»
اولین حضور جهانی «ارسال آگهی تسلیت...»
ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینمای ایران که نخستین فیلمش با عنوان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در نوبت اکران قرار دارد، از حضور این فیلم در دو جشنواره جهانی فیلم هلند و هند خبر داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینمای ایران درباره اولین حضور جهانی نخستین ساخته اش با عنوان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در جشنواره هلند گفت: فیلم در دو جشنواره فیلم هلند و پونای هند پذیرفته شده است و این نخستین حضور جهانی فیلم محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم هلند یکی از جشنواره‌های شناخته‌شده در سطح اروپا است، بیان کرد: هنوز جزییاتی از زمان دقیق برگزاری جشنواره های فیلم هلند و پونا نمی دانم اما فکر می‌کنم که به زودی برگزار خواهند شد.
ابراهیمیان ادامه داد: امیدوارم مخاطبان جهانی این فیلم را ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند. من در ایران با قشرهای مختلفی از مردم فیلم را دیدم و بازخوردهای متفاوتی از آنها گرفتم و حضور یک فیلم در جشنواره های خارجی و ارتباط با مخاطب بین المللی نیز می تواند به کارگردان کمک کند.
این کارگردان جوان سینمای ایران درباره زمان اکران نخستین فیلمش در ایران یادآورشد: طی برنامه ریزی های انجام شده، قرار بود که این فیلم در فصل پاییز اکران شود و ما هنوز منتظر هستیم تا حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم، زمان دقیق اکران را بگوید، هر چند که وضعیت اکران از پیچیدگی های خاص خود برخوردار است.
وی درباره ساخت فیلم تازه اش با عنوان «عادت نمی کنیم» نیز گفت: پروانه ساخت فیلم صادر شده است و هنوز به طور جدی کار پیش تولید فیلم آغاز نشده است.

کد خبر: 75227
Share/Save/Bookmark