دلم برای سریال «پایتخت» تنگ شده است
مهران احمدی در گفتگو با هنرنیوز؛
دلم برای سریال «پایتخت» تنگ شده است
مهران احمدی گفت: مجموعه «پایتخت» سریالی بود که همه مردم دوستش داشتند،شخصاً عاشق این سریال هستم و دلم برایش تنگ شده است.
 
تاريخ : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲

مهران احمدی در پاسخ به پرسش خبرنگار هنرنیوز مبنی بر این که آیا شبکه نمایش خانگی برای میزان تعداد مخاطبان تلویزیون تهدیدی به حساب نمی‌آید، گفت: در ارتباط با این مسائل مدیران و مسئولین فرهنگی که تصمیم گیرنده هستند می‌توانند نظرات خود را ارائه دهند. آن‌ها بهتر می‌دانند که چه کاری انجام دهند که مخاطبان تلویزیون بیشتر شود. 

وی در ادامه درباره سریال «ابله» گفت: به نظرم مجموعه «ابله» سریالی خواهد شد که مردم دوستش داشته باشند چرا که نگاه متفاوتی به روند اتفاقات دارد. این مجموعه برای تغذیه فرهنگی مردم چیز دندان گیری خواهد بود.

بازیگر فیلم سینمایی «اسب حیوان نجیبی است» در ارتباط با دلایل پذیرش بازی در مجموعه «ابله» گفت: مطمئناً کمال تبریزی و متن خوب این مجموعه من را مجاب کرد تا در این سریال حضور داشته باشم. تیمی که در این مجموعه فعالیت دارد هر کدامشان در حوزه کار خود متخصص و حرفه‌ای هستند. البته نقش متفاوتی که در این سریال بازی می‌کنم یکی دیگر از دلایلی است که برایم به عنوان یک بازیگر بسیار مهم است.

وی درباره نقشی که در این مجموعه قرار است ایفا کند به هنرنیوز گفت: خیلی نمی‌توانم در مورد نقش و خصوصیات آن توضیح دهم اما در همین حد بگویم که قرار است ایفا گر نقش نویسنده‌ای باشم  که تخصصش نوشتن داستان‌های جنایی است اما خودش درگیر ماجرای یکی از شخصیت‌های عجیبش به نام پریسا می‌شود و داستان این چنین شکل می‌گیرد.همچنین فیلمنامه سریال ابله را علیرضا طالب‌زاده نوشته است که تم کمدی دارد.

احمدی در پایان درباره احتمال ساخت سریال «پایتخت ۴» گفت: خیلی در جریان روند اتفاق‌هایی که برای مجموعه «پایتخت» افتاده است نیستم ولی اگر قرار باشد ساخته شود آبان ماه زمانی است که خبرش به ما خواهد رسید. شخصاً عاشق این هستم که  سریال «پایتخت» دوباره ساخته شود. به نظرم این مجموعه  یک سریال ملی است چرا که همه مردم در سرتاسر ایران آن را دوست دارند و در طی این چند سال اخیر عیدشان را با این مجموعه پر مخاطب گذرانده‌اند. با این سریال حال آدم‌ها خوب می‌شود و این موضوع برای من به عنوان بازیگر که در یک فیلم حضور پیدا می‌کنم ،بسیار حائز اهمیت است.
 
وی ادامه داد: شخصاً دلم برای پایتخت تنگ شده است. در حال حاضر که شبکه «تماشا» این مجموعه را نشان می‌دهد دوباره می‌نشینم و آن را نگاه می‌کنم. با دیدن فضای صمیمی و روابط درست خانوادگی موجود بین افراد در سریال حس خوبی پیدا می‌کنم که دوستش دارم.

گفت وگو از علی اکبر دهبان

کد خبر: 75777
Share/Save/Bookmark