بایدونبایدهای طرح‌های فرهنگی اربعینی تشریح می‌شود
برگزاری تازه‌ترین نشست «کبوتران مسجد دوردست»
بایدونبایدهای طرح‌های فرهنگی اربعینی تشریح می‌شود
تازه‌ترین نشست «کبوتران مسجد دوردست» با موضوع بایدونبایدهای طرح‌های فرهنگی اربعینی از سوی حوزه هنری برگزار می‌شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۶
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، ناصر ضرابی زاده با اعلام خبر برگزاری ۳۵ امین نشست «کبوتران مسجد دوردست»، اظهار کرد: این نشست با هدف هم اندیشی، واکاوی آسیب شناسانه، تشریک مساعی فکری و هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون «بایدونبایدهای طرح‌های فرهنگی اربعینی» در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار می‌شود.
وی افزود: موضوعات و سرفصل‌های این نشست شامل گزارش مجریان و دست‌اندرکاران برخی از طرح های اربعینی انجام شده قبلی، واکاوی و تحلیل طرح ها، توسط محققان و ناظران، بیان نظرات برخی مسئولان اجرایی عراقی و آشنایی با برنامه‌ها و طرح های پیشنهادی تازه می‌شود.
ضرابی‌زاده همچنین گفت: از همه عزیزان واقف به شکوه معجزه آسای مراسم پیاده‌روی و زیارت اربعین حسینی، برای تشریک مساعی، هم اندیشی و عرضه هرگونه نقد و نظر به این جلسه دعوت به عمل می‌آید.
وی اظهار داشت: دفتر ادبیات و هنر بیداری حوزه هنری انقلاب اسلامی، تازه‌ترین برنامه «کبوتران مسجد دوردست» را ساعت ۱۶:۳۰ چهارشنبه ۱۸ مردادماه ۹۶ در ساختمان جمعیت دفاع از ملت فلسطین واقع در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، خیابان بزرگمهر، نبش فریمان، پلاک 61، طبقه چهارم برگزار می‌کند.
کد خبر: 94947
Share/Save/Bookmark