فیلم خسرو معصومی بدون موسیقی متن به فجر می‌آید
فیلم خسرو معصومی بدون موسیقی متن به فجر می‌آید
خسرو معصومی کارگردان سینما صبح امروز در مورد ساخت سه گانه جدید خود توضیحاتی ارائه داد وگفت: «تابو» بدون موسیقی در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا خواهد کرد.
 
منبع : سینماپرس
تاريخ : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲

وی گفت: مراحل فنی فیلم سینمایی «تابو» در حال سپری شدن است و تا ۲۰ روز دیگر فیلم به طور کامل آماده نمایش می شود.
کارگردان «باد در علفزار می پیچد» به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و توضیح داد: حسن حسندوست تدوین این فیلم را به اتمام رسانده است و قرار بود پیمان یزدانیان موسیقی این فیلم را بنوازد که نهایتاً به دلیل مشغله ایشان تصمیم گرفتیم برای این فیلم موسیقی متن استفاده نکنیم و به جایش امیر حسین قاسمی که مشغول مراحل پایانی میکس و صدا این فیلم است قرار است یک موسیقی انتخابی برای تیتراژ پایانی این فیلم استفاده کند.
معصومی در مورد کارهای آتی خود نیز توضیح داد: از ابتدای سال قصد داشتم سه گانه جدیدی بسازم که «تابو» بخش اول آن است که مضمونی عاشقانه دارد.
کارگردان «رسم عاشق کشی» یادآور شد: در حال حاضر مشغول نگارش دو ایپزود بعدی هستم که در آن ها قرار است به پدیده های مهاجرت و معضلات بیکاری و دغدغه جوانان بپردازم و سال آینده این دو ایپزود را جلوی دوربین خواهم برد.
براساس این گزارش، «تابو» یک درام عاشقانه در مورد چند جوان است که در شمال کشور اتفاق رخ داده و نوشهر، بابلسر و چند شهر دیگر شمال لوکیشن‌های اصلی این فیلم هستند.
الناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی به ایفای نقش پرداخته اند. خسرو معصومی متولد ۱۳۳۴ بهشهر، فارغ‌التحصیل سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است.
فیلمهای «خرس»، «جایی در دور دست»، «باد در علفزار می پیچد»، «رسم عاشق کشی»، «دلباخته» و ... در کارنامه کارگردانی خسرو معصومی به ثبت رسیده است.

کد خبر: 76587
Share/Save/Bookmark