مدیر تامین برنامه شبکه یک سیما منصوب شد
مدیر تامین برنامه شبکه یک سیما منصوب شد
محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما طی حکمی محسن همتی نژاد را به عنوان مدیر تامین برنامه منصوب کرد.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
به گزارش هنرنیوز ، در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تجربه و تخصص در عرصه های مختلف رسانه بعنوان مدیر تامین برنامه شبکه یک سیما منصوب می شوید.

مدیر شبکه یک در ادامه این حکم آورده است: واحد تامین برنامه به مثابه بخش مهمی از شبکه ملی، جایگاه ویژه ای در فراهم آوردن و چینش مناسب جدول پخش برنامه ها دارد. از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از توان و ظرفیت همکاران محترم و هماهنگی تام با گروه های برنامه ساز به ویژه واحد پخش شبکه یک، نسبت به انجام ماموریت های محوله اقدام نمایید.

درخاتمه ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران سخت کوش واحد تامین برنامه لازم می دانم از زحمات دلسوزانه برادر ارجمندم جناب آقای محمد مهدی فرودگاهی در زمان تصدی این مدیریت تشکر و قدردانی نمایم.

محسن همتی نژاد فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت دولتی و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگی و رسانه است.مدیریت پشتیبانی اخبار شبکه جام جم به مدت سه سال، مدیریت پشتیبانی و تولید شبکه خبراز سال ۷۸، مدیریت طرح و تامین برنامه شبکه خبر به مدت ۱۱ سال و مدیریت تامین برنامه شبکه دو به مدت پنج سال از سوابق آقای همتی نژاد است. او یکی از مستندسازان رسانه ملی است که ساخت مستندهای "بالی برای پرواز"، "حوالی ملکوت" و "بانوی انقلاب" در کارنامه کاری او به چشم می خورد. فعالیت در بخش تدوین وحوزه های مختلف خبری رسانه ملی با عنوان دبیری خبر و خبرنگار از دیگر سوابق کاری مدیر جدید تامین برنامه شبکه یک سیماست.
کد خبر: 82139
Share/Save/Bookmark