واکنش مدیر فارابی به گفته های فرحبخش
واکنش مدیر فارابی به گفته های فرحبخش
علیرضا تابش مدیر بنیاد سینمایی فارابی با استناد به آیه ای قرآنی پاسخ هتاکی فرحبخش را داد.
 
تاريخ : شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۱۳
به گزارش هنرنیوز و به نقل از سایت آینه نیوز ، علیرضا تابش، مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی با استناد به آیه ای از سوره فرقان تحت عنوان «إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلاَماً» که معنای «هنگامی که جاهلان آنها را مخاطب سازند به آنها سلام می گویند» می باشد، تنها با واژه «سلام» پاسخ گفته های هتاکانه محمدحسبن فرحبخش تهیه کننده و کارگردان قدیمی سینما را داد.

فرحبخش اخیرا طی گفت و گویی با برنامه «اینترنتی کات» باز هم به همان روش همیشگی خود به دنبال ایجاد فضایی حاشیه ای جهت مصون ماندن از اتهامات دوران فیلمسازی خود شد. این تهیه کننده سابق و کارگردان فعلی سینما در روزهای اخیر فعال تر شده و اخیرا هم از شرایط رخ داده برای برنامه «هفت» و منتقدانش سوء استفاده ای به روش «از آب گل آلود ماهی گرفتن» داشته و طی گفت و گویی به دفاع از این برنامه پرداخت!

حسین فرحبخش که در فواصل زمانی مختلف جهت دور نماندن از کورس حاشیه آفرینی به بیان نکته هایی از کتاب خاطرات خود از دهه های مختلف سینما به خصوص دهه 60 می پردازد! اخیرا درباره مسئولان سینمایی از جمله علیرضا تابش، مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی مواردی را با شیوه بیانی مختص به خود ارائه داشت. فرحبخش پیش از این بارها علیه مدیران و منتقدان و اهالی سینما صحبت های تند و اتهاماتی ناروا را مطرح ساخته بود.

آخرین ساخته فرحبخش، «آبنبات چوبی» نام دارد که اخیرا وارد شبکه نمایش خانگی شده و در زمان اکران واکنش های منفی بسیاری را به همراه داشت.
کد خبر: 94109
Share/Save/Bookmark