با حضور درستكار، اسكندي و قائميان؛
«روز بر مي‌خيزد» در ارسباران نقد و برررسي مي‌شود
 
تاريخ : دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۰
باشگاه فيلم تهران در يكصد و هفتاد و يكمين نشست هفتگي خود اقدام به نمايش، نقد و بررسي فيلم سينمايي «روز بر مي‌خيزد» كرده است.

به گزارش هنر نيوز به نقل از فارس، باشگاه فيلم تهران در يكصد و هفتاد و يكمين نشست هفتگي خود اقدام به نمايش، نقد و بررسي فيلم سينمايي «روز بر مي‌خيزد» كرده است.

بنابراين گزارش، اين تله‌فيلم كه رضا درستكار آن را كارگرداني كرده، زندگي سه دختر دانشجو و شاغل را روايت مي‌كند كه ناخواسته در جريان سرقت از بانك قرار مي‌گيرند و ماجراهايي برايشان اتفاق مي‌افتد. در اين ميان، يكي از آن‌ها كشته مي‌شود، يكي به «گروگان» گرفته مي‌شود و نفر سوم تلاش مي‌كند دوست خود را با كمك پليس آزاد كند.

«روز بر مي‌خيزد» در گروه اجتماعي مركز سيمافيلم توليد شده است و جواد نوروزبيگي تهيه كننده و فرهاد قائميان و لاله اسكندري، حميد جديدي، بهرنگ علوي، احمد احمدي، پانيذ كاظم‌زاده، متين ستوده، علي ابدالي، سامرند معروفي و اسماعيل قنبري بازيگران آن هستند.

حسين قورچيان، صداگذاري اين تله‌فيلم را انجام مي‌دهد، علي عبدالله‌زاده تدوين نهايي و محمد كلاسي‌بهار، آهنگسازي آن را انجام داده است.

بنابراين گزارش، اين نشست روز يكشنبه 4 مهر ماه با حضور «رضا درستكار» (كارگردان)، «لاله اسكندري»، «فرهاد قائميان» (بازيگران) و ساير عوامل در سالن فرهنگ‌سراي ارسباران برگزار خواهد شد.



کد خبر: 17005
Share/Save/Bookmark