یارمهربان در برنامه حرف حساب
یارمهربان در برنامه حرف حساب
برنامه حرف حساب روز یکشنبه قرار است با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، کارشناس فرهنگی، درباره برپایی نمایشگاه کتاب یار مهربان که چند روزیست در بوستان گفتگوی تهران آغاز به کار کرده است، با بینندگان گفتگو کند.
 
تاريخ : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
به گزارش هنرنیوز ، در روز دوشنبه ششم بهمن هم عملکرد استان چهارمحال و بختیاری در حوزه های گردشگری، کارآفرینی و اشتغال زایی و جذب سرمایه گذاری با حضور قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار استان چهارمحال و بختیاری بررسی می شود. قاسم سلیمانی دشتکی پس از علی مبینی دهکردی و رجبعلی صادقی سفیددشتی، سومین استاندار بومی در استان چهارمحال و بختیاری است.

حرف حساب در برنامه روز سه شنبه و چهارشنبه هم با حضور دکتر مسلم خانی کارشناس اقتصادی و کارآفرین برتر کشور و دکتر هادی معتمدی روانشناس، عکس های ارسالی بینندگان در راستای مسابقه "برای ایران چه می کنیم" را تحلیل می کنند.

گفتنی است برنامه حرف حساب بمنظور مشارکت بیشتر بینندگان در برنامه، مسابقه عکس"برای ایران چه می کنیم" را برگزار کرده است که براساس آن بینندگان این برنامه تا ۱۷ بهمن ۹۳ فرصت دارند تا با ارسال عکس از شغل شان با این موضوع که با این شغل خود چه خدمتی کرده اید و چه قدمی برای آبادانی کشورتان برداشته اید، در قرعه کشی۱۰ جایزه پنج میلیون ریالی شرکت کنند. زمان قرعه کشی این مسابقه هم ۲۱ بهمن خواهد بود.

حرف حساب به تهیه کنندگی علی ملکی و اجرای کیاداود اسفندیاری کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیما است که هر روز به غیر از جمعه ها ساعت ۸:۱۰ از این شبکه به روی آنتن می رود.
کد خبر: 78611
Share/Save/Bookmark