نوش آبادی : آماده پاسخگویی به مجلس هستیم
گزارش هنرنیوز از نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد؛(1)
نوش آبادی : آماده پاسخگویی به مجلس هستیم
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مجلس و کمیسیون های تخصصی مجلس این حق را دارند که از ما سوال کنند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
صبح امروز اولین نشست رسمی حسین نوش‌آبادی سخنگوی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنرنیوز، سخنگوی وزارت ارشاد در پاسخ به سوال خبرنگار هنر نیوز که پرسید کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی سفر معاون فرهنگی وزارت ارشاد است آیا شما رایزنی و  گفتگو با کمیسیون فرهنگی را در دستور کار دارید گفت: مجلس و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی این حق را دارند که از ما سوال کنند و هر زمانی که مجلس برای گفتگو و سوال دعوت کند ما آمادگی پاسخگویی به مجلس هستیم.

وی همچنین در مورد این سفر ادامه داد: سفر معاونت هنری و هیات همراه توسط بخش غیردولتی انجام شد و از خاورمیانه هم کشورهایی مثل عمان و مصر در نشستی تحت عنوان سمینار فرهنگی و تجاری حضور داشتند.

نوش آبادی یاد آور شد وی افزود: علیرغم مخالفت اسرائیلی‌ها برای حضور هیأت فرهنگی ایران، معاونت هنری در این نشست حضور پیدا کرد اما هیچ ملاقات رسمی یا غیر رسمی با مقامات آمریکایی صورت نگرفته است، این سفر را وزارت ارشاد سفری غیر رسمی و سیر دولتی می‌نامد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که برخلاف گفته‌های شما، ارکسترها هنوز بودجه‌ای را دریافت نکرده‌اند و فعالیت رسمی‌شان را آغاز نکرده‌اند تصریح کرد : محدودیت‌های مالی زیادی در این زمینه وجود دارد اما در عین حال تشکیل ارکسترها در حال انجام است و امیدواریم به زودی این ارکسترها انجام شود.
کد خبر: 76271
Share/Save/Bookmark