پروژه در شهرک غزالی در دست تولید است/ ساخت دکورهای ماندگار
نظارت بر تولیدات برای احیای شهرک
پروژه در شهرک غزالی در دست تولید است/ ساخت دکورهای ماندگار
مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی با اشاره به پروژه های فعال و در نوبت این شهرک بیان کرد که ۱۳ پروژه در شهرک در حال تولید هستند.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
به گزارش هنرنیوز ، کمال فیض آبادی مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی درباره این شهرک و روند بازسازی و گسترش آن به خبرنگار مهر گفت: ما در برنامه های خود توسعه لوکیشن های این شهرک را داریم و این کار را از طریق پروژه های در حال تولید انجام می دهیم و درواقع آنها را تشویق می کنیم که لوکیشن های ماندگاری را با قدمت ۳۰ تا ۴۰ سال برای شهرک به یادگار بگذارند.

وی ادامه داد: یک نمونه قلعه میرقباد است که از لوکیشن های قدیمی و متعلق به یک سریال بود که بلااستفاده مانده بود و اکنون سریال «عقیق» این پروژه را تکمیل کرده و آن را تبدیل به یک کاروانسرا کرده است. همچنین در چند ماه اخیر چند لوکیشن به شهرک اضافه شده است که از جمله آنها یک منزل پنج دری است که از فیلم «آتش و قداره» برای ما باقی مانده است.

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی درباره اینکه چگونه می توان به توسعه و بازسازی شهرک کمک کرد، گفت: ما بیشتر نیازمند حمایت هستیم تا بیشتر عوامل آثار سینمایی و تلویزیونی به اینجا تردد داشته باشند و این موجب شود که با تولید پروژه های مختلف، شهرک هم احیا شود.

فیض آبادی با اشاره به پروژه های فعال شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی اعلام کرد: در حال حاضر حدود ۱۳ پروژه در این شهرک در حال ساخت و فعالیت است که از جمله آنها می توان به سریال های «پاهای بی قرار»، «عقیق»، «افسانه هزارپایان» و همچنین برنامه های تلویزیونی «جادوی صدا»، «دلویزیون»، «یه گله جا»، «خانواده امید»، «دستپخت های خودمانی» و «خاطرات محله ما» اشاره کرد. همچنین سریال هایی مثل «شهرزاد» ساخته حسن فتحی و «از یاد رفته ها» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در نوبت هستند.

وی با اشاره به پروژه «شهرزاد» گفت: «شهرزاد» پروژه ای مثل سایر پروژه هاست که هر از گاهی عوامل آن به شهرک می آیند و می روند.

مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی در پایان درباره نحوه نظارت بر پروژه ها برای احیا و بازسازی دکورهای شهرک یادآور شد: ما مشاورانی داریم و بر پروژه ها هم نظارت می کنیم به طور مثال وقتی قرار است پروژه ای به تولید برسد، بودجه ای را که برای دکور دریافت می کند در این شهرک برای توسعه و احیای لوکیشن ها به کار گرفته می شود که البته با نظارت و مشاوره ما خواهد بود تا دکورهای ماندگاری ساخته شود.

کد خبر: 95171
Share/Save/Bookmark