حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و استاندار کردستان در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
روز گذشته؛
حضور مدیرکل هنرهای نمایشی و استاندار کردستان در هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان
قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، علیرضا شهبازی استاندار کردستان به همراه قباد میمنت آبادی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دبیر جشنواره و مهدی شفیعی معاون اداری و مالی مرکز هنرهای نمایشی۱۰ مهرماه در هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان حضور یافتند.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۲


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي نمايشي، این هیأت با همراهي دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بازدید از بخش های مختلف جشنواره پرداخته و اجرایی از بخش کودک و نوجوان جشنواره با عنوان «پسرک بازیگوش» به کارگردانی سامان خلیلیان را دیدند.
در این بازدید شهبازی استاندار کردستان در دبستان شهید نصیری به ارائه سخنانی کوتاه پرداخت و گفت: برگزاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی در مریوان رویداد مهم فرهنگی در استان کردستان است و در چشم انداز بلند مدت فرهنگی، همچنان در دستور کار ما قرار دارد.
وی تئاتر خیابانی را به دلیل ارتباط رو در رو با مخاطب دارای اثرگذاری مضاعف عنوان کرد و گفت: این امر رسالت مسئولان را در قبال تئاتر خیابانی سنگینتر می کند.
شهبازی در بخش دیگری از سخنانش گفت: توسعه جشنواره و افزودن بخش های جدید به آن همچون بخش کودک و نوجوان، نشان از پویایی جشنواره دارد و امیدواریم در سال های آتی نیز جشنواره به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد.
لازم به يادآوري است هفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر خياباني مريوان با دبيری قباد ميمنت‌آبادي از ۷ مهرماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

کد خبر: 47200
Share/Save/Bookmark