حماس از تلاش های رسانه ای الکوثر قدردانی کرد
برای پوشش خبری،
حماس از تلاش های رسانه ای الکوثر قدردانی کرد
تندیس ویژه حماس برای پوشش کم نظیر خبری حوادث غزه در جنگ 51 روزه به شبکه الکوثر اعطا شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۶
به گزارش خبرنگار هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، گروهی بلندپایه از رهبران جنبش اسلامی حماس با حضور در دفتر شبکه جهانی الکوثر در غزه، تندیس ویژه ای را طی مراسمی به این شبکه تقدیم کردند.

براساس این گزارش این گروه شامل فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس ، مشیر المصری نماینده حماس در مجلس فلسطین، سلامة معروف یکی از مدیران وزارت اطلاع رسانی فلسطین و چند تن دیگر از رهبران حماس بودند، که از نقش الکوثر و حضور دائمی و مستمر این شبکه در پوشش لحظه به لحظه اخبار تجاوزهای رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

در این مراسم فوزی برهوم سخنگوی حماس گفت: شبکه جهانی الکوثر و گروه خبری آن به صورت مستمر حوادث غزه را در جنگ ۵۱ روزه پوشش داد و علاوه براین در برنامه ' غزه ، داستان ایستادگی' مقاومت ملت فلسطین در مبارزه با اسرائیل را به شکل ممتازی پوشش داد.

مشیر المصری نیز اعلام کرد که چندی پیش در جریان بازدید از استودیوهای الکوثر در تهران با دیدن وسعت وگستردگی مخاطبان این شبکه شگفت زده شده است.

وی همچنین از دفتر الکوثر در غزه که به صورت مستمر و پیوسته در غزه حضور دارد و نسبت به پوشش حوادث وجنایات صهیونیست درآن اقدام می کند، قدردانی کرد.

دفتر الکوثر در غزه در طول جنگ ۵۱ به صورت پیوسته همه اتفاقات را از طریق گزارش خبری و یا تهیه برنامه های مستند انعکاس می داد.
کد خبر: 75740
Share/Save/Bookmark