حرمت امامزاده با متولی است
حرمت امامزاده با متولی است
جناب نوش آبادی عزیز! اگر شما مهمان دارید و یا زمان برگزاری نشست مصادف با صرف نهار است. پس چرا برگزاری نشست را در این ساعت تعیین می کنید!
 
تاريخ : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۱
روز گذشته نشست مشترک نوش آبادي، معاون حقوقي وزير ارشاد و سردار جلالي، ريس سازمان پدافند غيرعامل با خبرنگاران به دلیل اینکه جناب آقای نوش آبادی و جناب سردار جلالی، خبرنگاران را قابل ندانستند که لااقل دیر آمدن یا نیامدن خویش را خبر دهند این جلسه از سوی خبرنگارانی که بیش از یک ساعت به انتظار حضرات بودند لغو شد.

متاسفانه با وجودی که همواره یکی از معضلات اکثر نشست ها، تاخیر در برگزاری آنان است.اما تاخیر در نشست معاون وزیر ارشاد جناب آقای نوش آبادی که خودشان آشنایی بیشتری با مطبوعات دارند بسیار بعید است. این تاخیر در حالی انجام شد که جناب نوش آبادی با اتاق نشست فاصله ۲۰ متری داشتند و می توانستند به راحتی از پنجره اتاقشان خروج خبرنگاران را مشاهده کنند.اما باز هم ایشان حتی به خودشان زحمت ندادند که نه دیر آمدن خویش را اطلاع دهند نه از این تاخیر، عذر خواهی کنند.

با وجودی که این نشست قرار بود از ساعت یک ظهر در ساختمان شورای فرهنگ عمومی – روبروی ساختمان وزارت ارشاد - برگزار شود اما این نشست حتی بعد از گذشت یک ساعت هم برگزار نشد و هیچ کدام از دوستان روابط عمومی وزارت ارشاد هم ، خبرنگاران را قابل ندانستند که این تاخیر را به خبرنگارانی که همچنان در انتظار جناب نوش آبادی بودند اطلاع دهند.

جناب نوش آبادی عزیز! اگر شما مهمان دارید و یا زمان برگزاری نشست مصادف با صرف نهار جنابعالی است. پس چرا برگزاری نشست را در این ساعت تعیین می کنید! آقای نوش آبادی حرمت امامزاده با متولي است. حاضر نشدن شما در این نشست آن هم بدون اطلاع به معنای بی حرمتی به قشری است که قرار است تمام گلایه های حوزه خبری خویش را با شماها به عنوان مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان بگذارند. ما
از دولت تدبیر و امید انتظار داشتیم همان طوری که رئیس دولت ، دولت خویش را دولت راست گویان نامیده است انتظار داریم در برگزاری نشست ها منظم تر عمل کند یا لااقل اگر برگزار نمی شود از خبرنگاران عذر خواهی کنند نه اینکه جلسه به صورت بلاتکلیف رها شود.
کد خبر: 75920
Share/Save/Bookmark