فراخوان  جشنواره تجسمی جوانان منتشر شد
بیست و یکمین دوره
فراخوان جشنواره تجسمی جوانان منتشر شد
فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در ۹ رشته منتشر شد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۷

این جشنواره نیمه دوم شهریور ماه در استان اردبیل برگزار می شود و هنرمندان جوان تا اول شهریور ماه فرصت دارند در جشنواره ثبت نام کنند.
به گزارش هنرنیوز، فراخوان بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در ۹ رشته منتشر شد. این جشنواره نیمه دوم شهریور ماه در استان اردبیل برگزار می شود و هنرمندان جوان تا اول شهریور ماه فرصت دارند در جشنواره ثبت نام کنند.
بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری (پوستر)، حجم، کاریکاتور (کارتون، چهره)، نگارگری (نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)،‌ خوشنویسی ( نستعلیق در قالب قطعه نویسی و سیاه مشق)، تصویر سازی و عکاسی برای جوانان ۱۶ تا ۲۵ سال (متولدین اول شهریور ۱۳۶۹ تا اول شهریور ماه ۱۳۷۸) برگزار می شود و هنرمندان با ثبت نام و ارسال آثار در سایت www.yafestival.ir تا اول شهریور می توانند در جشنواره شرکت کنند.
هر هنرمند جوان می تواند حداقل ۳ و حداکثر ۵ اثر به سایت جشنواره ارسال کند که پس از بررسی و ارزیابی توسط هیئت انتخاب هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می شوند.
بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان نیز همچون دوره های قبل به صورت کارگاهی برگزار می شود و هنرمندان راه یافته به جشنواره در کارگاهها با یکدیگر رقابت می کنند.
بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ۱۷ تا ۲۰ شهریور ماه امسال در اردبیل برگزار خواهد شد.
سایت بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به نشانی www.yafestival.ir همزمان با اعلام فراخوان جشنواره برای اطلاع رسانی و ثبت نام و ارسال آثار هنرمندان جوان راه اندازی شد.
دبیر هنری جشنواره، رضوان صادق زاده؛ هنرمند نقاش است و دبیری جشنواره را ناصر اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر عهده دارد.
صداقت جباری، رضوان صادق زاده، احمد وکیلی، جواد علیزاده و مسلم سقا، عبدالرحیم سیاهکارزاده، حسین نوروزی و جواد صادقی عضو شورای سیاستگذاری بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان هستند.

کد خبر: 73707
Share/Save/Bookmark