کتابخانه فردوس به منابع کمک درسی و غیر درسی تجهیز شد
با هدف توسعه فرهنگ مطالعه، منابع کمک درسی و غیردرسی؛
کتابخانه فردوس به منابع کمک درسی و غیر درسی تجهیز شد
تجهیز کتابخانه فردوس به منابع کمک درسی و غیر درسی کتابخانه فرهنگسرای فردوس با هدف توسعه فرهنگ مطالعه، منابع کمک درسی و غیردرسی با موضوعات مختلف خریداری کرده است.
 
تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، «مریم گودرزی» مدیر کتابخانه فردوس اظهار داشت: کتاب و کتاب‌خوانی از زیربنایی‌ترین و ضروری‌ترین مباحث فرهنگی در حوزه فرهنگ عمومی هستند؛ چرا که با افزایش سرانه مطالعه در هر منطقه بدون تردید فرهنگ عمومی منطقه نیز ارتقاء خواهد یافت. 
وی با اشاره به این که کتابخانه فردوس سال ۱۳۸۱ در فضایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع راه اندازی شد، گفت: از بخش های مختلف این کتابخانه می توان به مرجع، کودک و نوجوان، امانت کتاب، کمک آموزشی، نشریات، اینترنت پرسرعت و سالن مطالعه اشاره کرد.گودرزی یادآور شد: در حال حاضر این کتابخانه دارای ۲۷ هزار جلد کتاب، ۱۸ هزار عنوان کتاب و بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ هزار نفر عضو فعال است. 
مدیر کتابخانه فردوس خاطرنشان کرد: کتابخانه روزهای زوج ویژه خانم ها و روزهای فرد ویژه آقایان است؛ همچنین روزهای جمعه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای بانوان عضو کتابخانه است.
وی تصریح کرد: همچنین مطالعه گروهی کتاب «با هم بخوانیم»، نقد و بررسی کتاب «بلور قلم»، کارگاه قصه گویی «با یار مهربانم»، مسابقات کتابخوانی، مشاوه تحصیلی و ... از ویژه برنامه های کتابخانه فردوس است.
علاقمندان برای ثبت نام درکتابخانه می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس گرفته و یا از تارنمای ferdos.farhangsara.ir بازدید کنند.

کد خبر: 77677
Share/Save/Bookmark